Bang Voor GeestFilmpjes...

HeJjjJ, ik ben namelyk heel erg bang van die geestfilmpjes op youtube, ik weet dat ze nep zijn, maar iik droom er elke n8 over, wat moet ik doen? && hebben jullie ook dit??

xXxx,

Gewoon niet kijken dan ¬¬

We hadden ze op school gezien, toen een meisje riep: eeh, Jelena kom is!!

Toen hadden we dat gekeken, T ging allemaal over die clowngeesten enxow… en met die geesten-oproepen…

Mr tis best eng hoor, k wil er ook nooit mr naar kykn =S

Er voortaan niet meer naar gaan kijken?

Het is in 99% van de gevallen NEP. Dus don’t worry.

ik kijk er ook niet meer naar, maar ze blijven gwn steeds in men hoofd

Ik heb hier ook een tijdje last van gehad :wink:. Maar over een tijdje vergaat dat wel weer in je hoofd :wink: Jezelf gewoon voorhouden dat het nep is, want geloof me die filmpjes zijn gewoon gemonteerd:). Als je je nou onveilig voelt in bed bijvoorbeeld, neem dan iets vertrouwds mee, dat voelt veilig en als bescherming en misschien dat je dan ook weer beter slaapt :wink: zonder al die vervelende dromen :wink: en dromen zijn ook bedrog :wink:

Ik kijk natuurlijk veel van die filmpjes als: The Grudge, The ring

En nog van die geestfilmpjes, amar die van youtube die vind ik nog enger, en als ik moet slapen, ben ik bang voor die geesten… dat ze komen enalles…

En naar de douche durf ik ook niet meer naartoe tegaan.

xx

UPPPPJeHhh<,

ik heb ze nooit gezien k ga eens kijken ik wod mestal niet so snel bang.

ieee ik srok ik ga die dus niet kijken engg…

Hmm., ja , je schrikt er idd vn

Ik ben er al heel lang ban voor… ik d8 eerst dta geeste niet bestonden, maar toen keek ik ‘wonderen bestaan’ op ned1 en toen werd ik vet bang. .ik ben ngo steeds bang… die filmpiez ga ik dus ECHT niet kijken!

tja die dingen weiger ik gewoon te kijken, anders zou ik ook bang worden ja.

Waar kan je die filmpjes kijken op youtube(A)
Waar moet je onder zoeken, ik word niet zo snel bang!:slight_smile:
Hooopik;-)

niet meer naar kijken, en aan leuke dingen denken als je naar bed gaat. ik heb daar ook wel eens last van gehad, bang dat er iemand in mijn kamer stond. dan trok ik het deken om mijn hoofd, deed mijn ogen dicht en ging aan leuke dingen denken…
geen filmpjes meer kijken, dan vergaan ze vanzelf in je hoofd! :wink:

Ik heb er net even wat bekeken. Het heeft wel iets. De echte filmpjes dan, niet de foto’s. Maarja, zolang ik het zelf niet meegemaakt heb, geloof ik het niet helemaal.

Gewoon denken is allemaal nep nep nep en en ja na een tijd zal je het heus wel vergeten behalve als je door gaat met enge films kijjke en anders laat een lichtje aan als je ga slape ofzo…