bang voor films

HELP!

altijd als ik een enge film kijk word ik er gewoon helemaal bang gewoon. iedereens is natuurlijk wel eens bang voor een film, maar ik word gewoon zo bang dat het niet meer normaal is. soms kan ik van een film gewoon een paar dagen heel slecht slapen. mijn ouders zeggen dat ik het dan gewoon niet moet kijken, maar als ik bijvoorbeeld mijn vader een film zie kijken. wil ik hem ook gewoon afzien, dat moet gewoon. en dan zit ik helemaal te trillen en moet ik heel erg huilen, ookal is het niet eens zielig, maar gewoon omdat ik zo bang ben. en op school moeten we soms ook van die enge films kijken. maar het probleem is dat ik ook heel snel iets eng vind. als er ook maar een beetje bloed in beeld is, of een pistool of wat dan ook ben ik al bang!

heeft iemand dit ook? of heeft iemand misschien tips???

Waarvoor ben je dan precies bang? Dat zoiets als in de film ook meteen bij jou gebeurt? Of is het iets anders?

Je weet dat het nep is? Of helpt die gedachte niet…

Ik weet niet precies waar ik bang voor ben, gewoon voor alles. dat het mij ook kan overkomen maar ik denk ook gewoon voor de film zelf, dat het er gewoon zo eng uitziet enzo.

@epistaxis
meestal helpt dat niet echt :frowning_face:

Je moet je voorstellen dat allemaal camera mensen eromheen lopen, minstens twintig, op het moment dat het gefilmd wordt. Doe anders je oren dicht, want muziek maakt een film en als je dat niet hoort is het minder eng. Ik was ook best angstig bij een spannende film, maar als je je dat allemaal voorstelt is er niks engs meer aan, geloof me!

Nee, daar heb ik geen last van. Heb ook geen tips voor je dus up voor jou :]

ik zal het proberen! dankjewel!
heeft iemand ook nog andere tips?

^ Wat een lose comments.

Ik heb dat zelf ook, daarom heb ik maar besloten om geen enge films meer tekijken.
Kleine witte Japanse mensen met grote zwarte ogen zijn het ergst.

ik kan ook totaal niet tegen enge films, ik snap wat je bedoeld.

Ik heb dat totaal niet
Maar wat Cair zegt, denk daar aan (:

Of weerhou jezelf ervan om 't te kijken, ook al kijkt je pa bijv. het