Bang voor een relatie..

Heee
Nou zit het dus zo, ik heb een tijdje op vakantie iets met een jongen gehad, die jongen was helemaal gek op mij en ik vond hem ook wel leuk maar niet zo leuk als hij mij. Ik wist niet hoe ik dat op moest lossen dus ik heb daar veel verdriet van gehad en hij ook want hij wilde een relatie maar ik eigenlijkniet dus ik wist niet hoe ik hem dat moest vertellen… Nu is er een jongen die ik heb ontmoet op een feest en toen heb ik met hem gezoend (we hebben daar niet echt gepraat) en nou wilt hij met mij afspreken. Dit wil ik ook graag om hem beter te leren kennen maar ik ben zo bang dat ik hem opeens niet leuk vind en hij mij wel en dat de situatie die ik eerder heb gehad weer terugkomt … Want dat wil ik niet… Toen voelde ik me de hele tijd zo stom… Nu is mij vraag, afspreken kan toch geen kwaad? En iemand tips tegen deze angst enzo? En heeft iemand van jullie hier ooit ook last van gehad?..
X

Niet teveel erover na gaan denken. Het moet leuk zijn om af te spreken en niet stressvol, je hebt vast een leuke tijd en zo niet, dan is hij niet de goeie jongen voor je.

Zou duidelijk tegen hem zeggen dat je niet toe bent aan een relatie, maar het wel heel gezellig vindt en vrienden wil zijn ofzo. Als je dat duidelijk zegt weet hij ook waar hij aan toe is.

alsof hij gelijk super verliefd op je word na 1x afspreken. ga gewoon afspreken en zie wel wat er van komt. niet te veel bij na denken.

Iedere jongen is anders he :slightly_smiling_face:
Ik zou gewoon afspreken, dan kun je daarna altijd nog kijken wat je wil. Misschien is deze jongen wel heel anders en is het superleuk!

Rustig aan, alles op zijn tijd