bang voor de uitslag

eigenlijk is dit een heel lang verhaal maar ik houd het kort
ik was de laatste tijd erg uf en had snel blauwe plekkenik zocht daar niet zo veel achter, maar mijnbuurvrouw(echt zo’n overbezorgd mens) zag dat steeds en zei er dan iets van, en nu heeft ze dus tegen mijn moeder gezegd dat dat misschien wel iets ergs is, en ik dus naar de huisarts die verwees me gelijk door naar het ziekenhuis, na een lange dag was ik helemaal kapot, ze vroegen of ik liever de uitlslag vandaag wou krijgen, ik zei ja vandaag ben ik ontzettend ziek(kotsen koppijn etc.) dus morgen heb ik om 1 uur een afspraak.
ik ben bang voor de uitslag
en mijn reactie ik ben lang depresief geweest en ben daar nu een beetje uit aan het komen, ik heb aan zelfbeschadiging gedaan.
heeft iemand misschien tips

XKUSX

ja nu kan ik misschien nog een beetje afleiding gaan zoeken
maar ik ben ook gewoon heel bang voor mijn reacite morgen

maar wat bedoel je met jouw reactie morgen?

Gewoon naar de afspraak, nobigdeal.

hoeveelste topic was dit ookal weer van jou?

Ik denk dat die blauwe plekken door je gezondheid komen, en niet door je zelfbeschadiging. Weet je moeder dat je aan automutilatie gedaan hebt?
Maar des te beter dat ze erachter kunnen komen. Want je klinkt niet zo gezond.
Veel succes nog :slightly_smiling_face:

misschien was het niet helemaal duidelijk
maar de huisarts stuurde mij door naar het ziekenhuis omadt hij dacht dat het misschien leukemie was

Als het heel ernstig was, dan had je vandaag moeten komen, en zouden ze de afspraak niet uitstellen tot morgen.

Als je leukemie zou hebben gehad dan bellen ze je altijd zo snel mogelijk op.

echt
want ik heb zelf gezegd ik wil het dan en dan horen wat het ook is

Sterkte meid! als het ernstig was, hadden ze vandaag sowieso de uitslag gegeven.

sterkte hoor meid!!

Je moet niet zo onzeker zijn, je maakt erg veel topics aan.

Ik verwacht ook dat als het echt heel serieus was geweest dat ze je of meteen hadden gehouden of je meteen ingelicht hadden.
Laat je even weten als je de uitslag gekregen hebt?

als je er zo mee zit, kan je misschien met je moeder erover praten. dat lucht denk ik wel op.

Als je leukemie had, bellen ze meteen en stellen ze het inderdaad niet uit.
In ieder geval sterkte! Probeer rustig te blijven! :slightly_smiling_face:

ik heb niet echt een goede band met mijn moeder(lees super slechteband)