Bang voor de dorps freak

/

´Ik ben de koning van de wereld!´ Prachtig. ^-^

Gewoon negeren joh, in bijna elke stad loopt iemand die van het padje af is. Die doen bijna nooit wat, gewoon geen aandacht aan besteden.

wat een engerd! je kan er eigenlijk niet zoveel aan doen… nja gewoon voorzichtig zijn als je bijv. 's avonds alleen over straat loopt

Haha, koning van de wereld :slightly_smiling_face:
Bij mij lopen ook een paar engerds :[
Gewoon negeren, als je hem uitgebreid gaat bekijken of aandacht aan hem gaat besteden, dan komt 'ie juist misschien naar je toe of gaat hij je juist lastigvallen.

*Titanic -flashback*
“I’m the king of the wooorld!”
:’)

Neem een busje haarlak mee om mee in zijn ogen te spuiten als het misgaat, maar ga vooral niet binnenblijven!

Ja hij heeft ook eig. nog nooit iets gedaan maar ik ben zoo freakin’ bang.
Als ik iemand zie lopen met een bontjas (want die heeft ie ><) dan schrik ik me de pleures.

Maar waarom worden de dorpfreaks niet opgepakt? Schijnbaar hebben jullie ze ook. Waarom gaan ze niet naar een inrichting ofzo.?? :astonished:

Haha jullie lachen al om het feit dat hij zei, “ik ben de koning van de wereld” maar hij zei er eig. ook nog bij “en de koning van Nassauwe.”
En hij liep ook een keer met pepers in zijn broek rond, dat was volgens hem omdat de smaak dan lekkerder zou blijven!?
WTF?

Gewoon geen aandacht aan besteden. En zorg er gewoon voor dat je 's avonds niet alleen over straat loopt? Of dat iemand je tegemoet komt lopen als je ergens naar toe gaat o.i.d.

edit - Hahaha, pepers in zijn broek? :’) Nou ja, als hij dat zo vindt, so be it.

Hmm klinkt inderdaad alsof hij een psychose/persoonlijkheidsstoornis heeft.
Veel kun je er niet aan doen denk ik, gewoon negeren.

Nouja, zoals al gezegd is… gewoon negeren.
Zodra hij je echt lastigvalt dan zou je naar de politie kunnen stappen.
Ik zou (persoonlijk) niet echt bang zijn voor zo’n persoon, die mensen willen gewoon graag aandacht (en gaan daarom met pepers in hun broek roepen dat ze koning zijn).

Zulke mensen worden goed onderzocht, die gast is dan wel niet goed in z’n paasei maar hij is niet gevaarlijk. Lijkt mij.