Bang voor date. helpppp!!

Oke,

ik heb een hele leuke jongen leren kennen op een feestje, hij was daar met vrienden en ik met een vriendin van me we hadden leuk gepraat maarja dat was wel met mijn vriendin erbij alleen we spreken elkaar nu eigenlijk alleen maar via msn we hebben dan hele leuke gesprekken die soms wel 5uur duren,

nou ben ik er voor uit gekomen dat ik hem eigenlijk wel leuk vind en hij vind mij ook leuk. nu hebben we besloten om een keer af te spreken. maar ik heb altijd het probleem dat ik in het echt heel verlegen ben en op msn juist heel uitgelaten. Hij vertelde wel is verhalen over zijn ex hoe gezellig hij het daar altijd mee had, en dan denk ik tja daar kan ik nooit tegen op dat maakt mij heel onzeker, zeker omdat hij het heeft uitgemaakt met haar omdat hij gevoelens had voor mij en nu denk ik van tja… ik kan daar echt niet tegen op ik ben veelste verlegen :$,

aan de andere kant : op msn gaat het echt heel diep soms die gesprekken echt over gevoelens enzo maar ik denk gewoon niet dat ik iets kan zeggen als ik alleen bij hem ben ik ben echt super verlegen eigenlijk en op msn juist niet best wel raar…

ik heb een keer eerder met een jongen gedate nou dat was echt vreselijk. ik wist niks te zeggen en kraamde allemaal onzin uit sinds dien ben ik heel bang om af te spreken! ;x

of denken jullie dat als je echt een klik met elkaar hebt dat het dan vanzelf moet gaan ?? ik zit echt in een dillema…

Alsjeblieft iemand reageer;;; <3

Als hij je echt leuk vindt, vindt hij dat super schattig aan je! Maak je geen zorgen alles valt op zijn plek.:kissing:

Hmmm, tjaa
Vooral omdat ik dit eerder heb gedaan en dat niet goed uitgepakt heeft ben k zo onzeker nu… :x en vooral omdat hij het altijd zo gezellig had met zijn ex is het nog moeilijker voor mij …

maar wel bedankt dat je zo snel reageerde!

Je lijkt precies op mij. Maar komop hij is net zo onzeker denk ik :slightly_smiling_face: Je moet er toch eens achter komen om je bij elkaar op gemak te voelen in reallife. anders wordt het nooit iets :wink: Komt wel goed, en anders niet :stuck_out_tongue: Dat ligt dan niet alleen aan jou, maar dan is de klik er gewoon niet :wink: geen zorgen komt goed.

Hihi, het komt heus wel goed (: Misschien de eerste paar keer dat je je nog heel verlegen voelt, maar hoe meer je hem leert kennen (en idd als die klik er is) moet het steeds beter gaan!

hij zal vast en cker ook zenuwachtig/onzeker zijn, maar dat gaat over, daar heb ik zelf namelijk ook ervaring in, haha :stuck_out_tongue:

Okee nou heel erg bedankt allemaal… ik hoop dat dat echt zo is dat het vanzelf overgaat… :slightly_smiling_face: ben nogal onzeker haha.

Je hebt hem al heel veel gesproken op msn. Je weet wel een beetje waar zijn interesse’s enzo liggen. Dat moet wel helpen om het gesprek goed op gang te houden (:

eeh ja das een goeie dankje, :wink: