Bang voor achtbanen!

Hoi iedereen,
ik ben nog nooit in een achtbaan geweest.
Ik zeg tegen iedereen altijd dat ik ga overgeven als ik erin ga.
Maar eigenlijk durf ik gewoon echt niet.
Hebben meer meisjes dit? want ik hoor er nooit iemand over…

Ik vind achtbanen echt geweldig en het valt wel mee hoe misselijk je wordt. I mean, ik word al op de schommel misselijk, maar ik heb nog nooit moeten overgeven van een achtbaan.

Je bent toch niet verplicht om erin te gaan, dus nou dan.

Dat kan. En waarom verzin je er een smoes voor? Zo erg is het toch niet? …

als je niet durf doe het dan niet!
shit meaan … of probeer het 1 keer echt hinderlijk zulke mensen. VIND IK

ik ga nooit meer de vogelrok in xD HAHA

Ik durf d’r ook niet in hoor!
Maar ik verzin geen smoesjes hoor, m’n vriendinnen weten het gewoon.

Ik ben ook bang voor achtbanen hoor je bent niet de enige :wink:

Ik durfde er eerst ook noooit in.
Maar ik ging steeds in grotere achtbanen en nu durf ik er wel gewoon in.

.

ik vind ze echt geweldig, maar als jij dat niet vindt, dan ga je toch lekker niet? het zijn maar achtbanen…

Ik vind dat sommige beetje ‘gemeen’ reageren. Ze is er bang voor, en oke dat ze smoesjes verzint is niet goed natuurlijk want je hoeft je er niet voor te schamen. Ik was trouwens eerst ook bang, en ben ik achtbanen gegaan en ik vond het echt leuk! Alleen in achtbanen die over de kop gaan ga ik niet, dat zie ik niet zo zitten.

Had ik ook eerst
Maar ik ben er gewoon met me pa erin gegaan, en het was geweldig. :slightly_smiling_face:
Was trouwens in de efteling, de python, ga er altijd supervaak in als ik er ben.

Maar als je echt bang bent, dan hoef je er toch ook niet in!

Maakt toch niet uit? Iedereen heeft zo zijn/haar angsten. En daar moeten mensen maar genoegen mee nemen vind ik.

Je bent nog nooit in een achtbaan geweest, waarom ben je dan bang? Serieus, probeer het 'n keer, het is echt geweldig.

ik vond het eerst ook eng,maar ik ging toen met mn vriendin naar walibi en ik heb tegen haar gezegt je MOET me meenemen in elke achtbaan ookal ben ik bang & zo kwam ik erachter dat ik het suuuuuuperleuk vond haha.

Het lijkt alsof je denkt dat je verplicht bent om erin te gaan,
en dat het abnormaal is als je er niet in durft.
Maar dat maakt echt niet uit, zelf ga ik er gewoon in en ik vind het leuk. Maar het is altijd zo dat de een iets wel leuk vind, en de ander niet, en zo is dat ook met dingen durven.

Je hoeft daar echt geen smoesjes voor te verzinnen hoor, en als je er gewoon echt niet in wil, dan hoef je dat ook niet per se.
Natuurlijk kan je je eigen grenzen verleggen, dat moet niet, en dat heb je zelf volledig in de hand (:
Ik ken mensen die eerst dóódsbang waren voor achtbanen, maar toen hebben ze zich over hun angst heen gezet.

Een jongen bijvoorbeeld, hij deed het bijna in z’n broek in Walibi, toen is hij toch meegegaan, en toen de achtbaan stopte was het eerste wat hij riep: “Nog een keer!”
Nu doet hij niks liever dan in een achtbaan gaan, ghehe xd

Ach, het is idd geen verplichting. En als je het toch wil, maar gewoon niet durft; zet je gewoon over die angst heen!

Ikzelf ben DOL op achtbanen. Over 4 weekjes ga ik naar Walibi en ik heb zoveel zin! :grin: