bang te lang te zijn met hakken

hee,

zoals de titel al zegt, ben ik altijd bang om te lang te zijn als ik hakken aan heb.
Ik ben zelf iets rond de 1.77 m
Wanneer ik naar schoenen kijk, word ik altijd verliefd op de schoenen met hakken.
Ik durf ze alleen nooit te kopen omdat ik bang ben dan écht veel te lang te zijn.
Wat vinden jullie, is het raar om als je zo lang bent nog extra overal bovenuit te steken door het dragen van hakken?

1.77 is niet eens zo heel lang hoor. Ligt eraan hoelang de hak is!

ik ben ook 1.77, ik wil ook zo graag hakken dragen maar heb ook dat probleem

Hahah daar ben ik weer, ik heb net ookal een reactie gegeven over je lange haar topic. Ik durfde eerst eigenlijk ook geen hakken aan (1.76 m). Maar ik vind hakken zo mooi! Ik zou gewoon hakken kopen als je daar blij mee bent, ik doe het ook gewoon. Ik ben altijd heel erg bang voor wat mensen van me vinden etc. maar echt als ik daar elke keer rekening mee zou moeten houden… (daar wordt je alleen maar onzekerder van.

Ik ben rond de 1.79/1.80 denk ik, en ik draag gewoon hakken.
In Italië heb ik hakken gekocht van 12 cm en daar heb ik wel spijt van want dan ben ik 1.92.
maar zolang je hakken draagt van 8/9/10 cm vind ik het geen probleem eigenlijk.

ik ben als ik mijn hoogste hakken draag 1.90,
lekker boeiend wat anderen ervan vinden
zolang je het zelf maar leuk vindt.

Ik ben zelf 1.78 en de hoogte hak die ik heb is maar 2 cm! op mijn school heb je niet zoveel lange mensen als mij-.- Dus verder ga ik niet. Als mensen mijn naam niet weten zeggen ze die lange…verdorie

Ik hou van hákken, ben zelf 1,80 maar draag ze amper omdat ik het gewoon niet mooi vind staan als ik langer ben dan iedereen en overal boven uitsteek, dan draag ik liever platte schoenen!

Pff al die topics over lengte.

Klein zijn is normaal.
Groot zijn is normaal.
Stop worrying :’)

boeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik doe het ook gewoon, en ik ben ook rond de 1.77, als jij het wilt moet je het gewoon doen, en niet bang zijn voor de mening van anderen!

Gewoon doen!

Meid, maak je niet druk! Ik ben 1.84 en ik draag ook gewoon lekker hakken. Je moet gewoon zelfverzekerd zijn, en als het je leuk staat waarom niet? :slightly_smiling_face:

Gewoon doen!

dankjullie :slightly_smiling_face:
heb nou wel wat meer moed om gewoon hakken te gaan dragen :wink:
dus, dat word zaterdag shoppen :'D

wat maakt het uit hoe lang je bent, je bent zoals je bent!

Ik ben altijd onder de indruk op een positieve manier als ik een lang meisje zie met hakken. Dan vraag ik me meteen af of ze een model is of niet, haha.
Gewoon doen!

Ik vind dat mooi.
Maar! Hier is al een topic over volgens mij.

ik heb dat ook altijd, maar de laatste tijd ben ik mezelf er overheen aan het zetten, want als ik die schoenen toch gewoon mooi vind dan draag ik ze gewoon (: (ik ben 1,76 btw)

ik denk dat je jezelf idd over heen moet zetten heb ik ook gedaan. ( 172 ) oke ik weet dat k dan niet mag klagen, maar ik hou alleen van die hoge hakken onder de 10 cm ga ik niet me meeste hakken zijn rond de 12 en k zou wel wat nog hoger willen hebben… :stuck_out_tongue: lang maakt het je toch wel… dus als je het doet doe het dan goed.