bang om zwanger te worden

hey meiden,
Elke keer als ik het met mn vriendje doe dan krijg ik daarna het gevoel dat ik zwanger ben, of er bang voor ben. Ik slik gewoon de pil dus er zou niks kunnen gebeuren toch?
Ik beeld me dan in van stel nou dat ik straks niet ongesteld word… Weet echt niet wat te doen dan…
Liefs x

Ik heb hetzelfde. Ik neem aan dat je geen condoom gebruikt? (omdat je alleen de pil noemt). Ik gebruik de condoom en pil beide, dat stelt mij meer gerust.
Mijn vriendin is door de pil heen zwanger geworden (terwijl ze hem gewoon optijd, normaal slikte). Vandaar dat ik dubbel op gebruik.

Als je de pil gewoon correct inneemt ben je veilig :slightly_smiling_face:

Misschien ook nog extra condoom gebruiken dat je dan een extra gevoel van veiligheid krijgt?

Ik ben daar ook heel snel bang voor. Mijn vriend trekt altijd net voordat hij klaarkomt terug, dus hij komt niet in mij klaar, dat stelt me al iets meer gerust. Ik gebruik daarnaast ook nog de pil dus de combinatie van die twee geeft mij wel extra zekerheid. Misschien eens proberen?

Gebruik anders condoom er nog bij en laat hem buiten jou klaarkomen, maar ik snap echt niet waar je je druk om maakt.