Bang om voor de tweede keer te zoenen!

Kijk het zit zo, ik heb paar maanden terug mn eerste zoen gehad, en het ging absoluut niet goed! Het was op een school feest, en ik was, om open kaart te spelen, een beetje aangeschoten… Twee keer probeerde hij het maar het was beide zwaar slecht voor mijn gevoel.

Maar nu is er een hele leuke jongen, de romeo van alle meisjes, die ik leuk vind. En nu komt er weer binnenkort een schoolfeest, en er is zeker een kans dat hij naar mij toekomt dan! Maar dan ben ik bang dat het weer misgaat…en ik weet zeker dat ik dan ernorm zenuwachtig ben… Iemand tips om mijn zoen trauma te verhelpen!

lekker romantisch op een schoolfeest en dan ook nog aangeschoten…
nou ik zou hem gewoon lekker op z’n bek pakken en maar hopen dat het goed gaat hé :grinning:

Haha erg he ik weet het:P maar de meeste op mijn school zien het school feest om eindelijk die ene jonge te zoenenxD
iemand nog tips? ik weet echt niet wat ik moet doen…

niet teveel over nadenken,
laat het op je af komen, en denk gewoon dat het niet erger kan, dan valt het vast mee!
succes x

Gewoon doen eens je bezig bent komt alles inorde!!

Oei, bij mij was echt precies hetzelfde alleen was ik NIET aangeschoten! T ging ook niet goed enzo, en de keren met andere jongens gingen wel. Vond t niet echt leuk ofzo, dus ik denk: oke dit ligt aan mij. Tot er dus een jongen kwam die echt supergoed kon zoenen, alles ging echt perfect!

Oke genoeg lulverhaal van mij, ik wil alleen zeggen dat 't echt wel goed komt! Je moet alleen ff iemand vinden die t ook goed kan:)

Misschien lag het wel niet aan jou, maar aan die jongen. Je kan niet je hele leven niet meer gaan zoenen omdat het die ene keer mis ging, dus nu gewoon hopen dat het beter gaat ! :grinning:

dat heb ik dus ook maar dan met mijn 3e zoen :astonished:

ik heb 2 keer gezoend en het ging wel goed …
alleen nu ben ik bang dat ik het nu fout doe ofzo ?
echt heel vaag …
maar niet te veel denken en gewoon doen :slightly_smiling_face:

succes x

ik was ook bang voor mijn eerste (in jou geval 2e haha), want hij was er echt heel duidelijk aan aant komen :stuck_out_tongue:
maar laat het gewoon over je heen komen, en geniet ervan, je kunt het ook wel zonder het aangeschoten-deel =)

wat doe je aangeschoten op een schoolfeest$?
euh ik zou sowieso voor deze keer niet aangeschoten zijn. en dan gewoon alles op je af laten komen… maar in ieder geval niet aangeschoten zijn

met elke zoen wordt je beter de 1e en 2e keer waren voor mij ook waardeloos maar nu heb ik het een beetje onder de hand :grinning:

haha mijn eerste keer was ook een ramp heb ook lang daarna niet gezoend…
durf het haast niet te zeggen zo’n 2 jaar.:stuck_out_tongue:

& toen heb ik later weer met hem gezoend toen ging het wel goed.
waren dnek ik gewoon echt zenuwen.

Dus gewoon doen!

Echt niet bang wezen.
Mijn eerste zoen was ook echt een totale ramp en als iedereen zo zoende hoefde het voor mij ook niet meer. Vond het echt een ramp. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Gewoon doen meid! Echt waar, haha. Aangezien jij zegt; de romeo van alle meiden hier, heeft hij al wel zoenervaring neem ik aan, en word het voor jou ook een stuk fijner!