Bang om uit te gaan door nare ervaring

Ik weet niet zeker of het hier bij het goede onderwerp staat, sorry als het zo is.

Ik ben een paar weken geleden uit geweest.
Ik was met een jongen aan het dansen, maar toen ik weg wou lopen greep hij me vast en zette zijn mond op de mijne. En ik kon gewoon niet weg lopen. Ik weet totaal niet wat het was? Ik was gewoon verstard? En toen ben ik er in meegegaan. Echt heel erg dom. Ik weet ook niet waarom…
Nu ben ik afgelopen zaterdag weer uit geweest, maar heb er helemaal geen plezier van gehad. Ik zat constant te denken: ‘‘Wat als er nu weer iemand met me gaat dansen en met me wil gaan?’’.
Het klinkt misschien allemaal heel dom, maar ik ben echt geschrokken.
Hebben jullie misschien een advies?
Liefs

Geen idee eigenlijk. Het enige wat ik weet is dat je er niet meer aan moet denken, maar dat is nogal moeilijk.
Up dus!

Als je niet met een jongen wilt gaan, moet je gewoon gelijk zeggen aan het begin van een gesprek dat je een vriend hebt ? :slightly_smiling_face: Dan proberen ze meestal niks hoor! En anders gewoon weglopen

Zeggen dat je op vrouwen boven de 40 valt

Kick in the balls always does the trick.

zegge da je lesbisch bent, werkt altijd.

Bedankt voor de reacties haha!

haha :d

Ik begrijp dat je enorm geschrokken bent, heb onlangs ook zoiets meegemaakt.
Een man probeerde me in een koffiebar in het station de hele tijd te versieren. Toen ik er niet in meeging / sarcastisch reageerde, trok hij opeens aan mijn arm om me te zoenen. We waren de enigste in de buurt. Ik heb me kunnen losrukken en ben snel weggerend, maar ik ben er echt lang niet goed van geweest.

Ik zou het aan een paar jongensvrienden vertellen, zodat zij je kunnen ‘beschermen’. Je moet je dan niet bang voelen. Maar ik zou zeker niet stoppen met uit te gaan… (:

Sorry maar ik ben lesbie!

Die heeft sirrieus gewerkt bij mij. Die jongen die kickte om mij geloofde dat 1 jaar lang. Op een gegeven moment vroeg hij sirreus En al een vriendin gevonden? ik zo nee. Hij zo ja nee ik ook niet:(

You made my day.

of je gebruikt the face =)
http://www.youtube.com/watch?v=8wRXa971Xw0&feature=relmfu

hahahaha geniaaaaal!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha die ´the face´ is echt leuk!

Zeg gewoon dat je lesbisch bent en kijk dan snel een vriendin aan!
Heeft vrijdag een vriendin ook gedaan en heb ik even voor vriendin gespeeld,
kan nog lachwekkende momenten opleveren ook!

niet zeggen dat je lesbisch bent hahaha, dat deed ik ook wel eens, en dan willen ze je per se met een meisje zien zoenen, en eerder laten ze je niet met rust… ik zou het vertellen aan je vriendinnen, en dan kunnen je vriendinnen tijdens uitgaan op je letten, en als ze dan zien dat er een jongen met je komt dansen waar jij niet mee wilt zoenen, dan kan een vriendin je daarbij weghalen of tussen jullie in gaan dansen. ik snap dat je het nu eng vind enzo, maar probeer het los te laten, want het is ook niet leuk om nu elke keer uit te gaan met zo’n gespannen gevoel!

hahahhahaha

Hahaa, hier moest ik echt even om lachen. (:

Hahahaha *tranen* hahahaha
Ik lig echt keihard stuk te gaan in m’n bed :'D

Geweldig :'DDD

Trouwens, on topic:
Ik denk dat je gewoon wat brutaler en bijdehandter (isdateenwerkwoord?) moet zijn tegenover jongens. Denk dat veel meiden hier wel een voorbeeld kunnen geven van hoe zij ooit gereageerd hebben op iemand in een kroeg.
Of idd meteen zeggen dat je een vriend hebt, maarja dan zit dansen er ook niet in.
Misschien kan je het “zoen” moment letterlijk ontwijken (heb ik ook wel eens gedaan).