Bang om seks te hebben!

Heyy dames,

Ik ben een meisje van 16 en heb al 3 maanden een relatie met mij vriend. Hiervoor hebben wij een break up gehad van 9 maanden maar hebben we dus toch besloten om weer bij elkaar te komen. We kennen elkaar al 1,5 jaar. Eerder in ons relatie hebben wij wel over seks gehad maar niet dat we zelf wat gingen doen ik vroeg meer wat hij met zijn ex had gedaan. Zelf was in toen nog verlegen en durfde ik niet echt met hem erover te hebben (ben btw nog maagd). Nu we al een tijdje verder zijn ben ik meer open met hem over dit soort dingen. Ik daag hem ook een beetje uit wanneer we aan het praten zijn maar wanneer het komt op echte seks hebben durf ik het niet. Ik wil wel graag seks met hem hebben ben der wel bang voor snapje eerste keer pijn enzo sommige meiden hebben wel pijn sommige niet maar het idee dat ik mijn bh uit moet doen maakt me heel onzeker en ik irriteer me eraan want ik weet zeker dat hij gaat willen dat me bh uit gaat anders gaat hij raar denken van waarom wilt ze het niet uit doen. Me borsten hangen een beetje en zelf ga ik volgend jaar in juli wanneer ik al wel 17 ben een borst operatie doen (borst lift). Veel meiden gaan zeggen van nee dat moet je niet doen maar al was hij er niet ben hier altijd onzeker over geweest en kan zelfs niet in de spiegel kijken omdat ik het zo lelijk vind. Het doet ook gwn zeer als ik geen bh aan heb weet niet of andere meiden dat ook hebben maar t doet srs pijn. Heb t aan me moeder vertelt en gezegd dat ik een operatie wil gaan doen en heb der overtuigd. Tot die tijd weet ik dus niet of hij het vol gaat houden want hij weet het niet over mijn operatie en ben het niet van plan om het aan hem te vertellen maar wat ga ik doen als we bezig zijn en hij opeens me bh wilt uit doen ofso. Ik geef het nog duidelijk aan ik wil wel seks met hem hebben ben er oprecht klaar voor alleen mijn borsten.
Ik hoor graag tips van jullie!

Is het een idee om het stapje voor stapje te doen? Praat erover met je vriend, als hij je echt leuk vindt, wacht hij op je. Spreek bijvoorbeeld af dat je het echt heel eng vind en het eerst met bh aan wilt doen. Of dat je alleen de bovenkant naakt hebt en verder nog geen seks oid

Eens met @Mirrorball Begin rustig, stapje voor stapje.
Ga eerst eens zoenen. Als dat goed voelt, misschien wat vingeren en handwerk bij hem. Daarna elkaar uitkleden, maar lingerie/ondergoed aanhouden, beetje knuffelen door tegen elkaar te liggen en bij elkaar voelen. Enzovoort. Wat ik noemde dus niet op één dag.
En praat erover met hem. Ook over je onzekerheden. Hij heeft misschien ook onzekerheden (weet ik wel zeker).
Als je toe bent aan neuken, zorg dat je echt opgewonden bent en soms helpt het eerst een keer klaar te komen (kun je zelf doen). Doet het pijn, dan komt dat door de spanning. Dan gewoon even stoppen en ontspannen. Een maagdenvlies bestaat trouwens niet. Het bloeden wat sommige meiden hebben komt doordat een piemel te snel naar binnen gaat, terwijl ze te gespannen zijn.

Ja ik denk dat ik het zo stap voor stap ga doen. En ben het met je eens ik weet ook dat er geen maagdenvlies bestaat hoewel het in mij “cultuur” wel erg belangrijk is. Maar dat boeit mij niet echt wat mijn ouders ervan gaan vinden. Maar bedankt voor je tip ik hoop dat het gaat lukken

Rustigaan is zeker een goede, het moet wel comfortabel zijn. En op je 16 maagd is opzicht niets om je voor te schamen maar ja ik vind persoonlijk dat je er klaar voor ben waneer je zelf er volledig achter sta.
Of dat nu op 14 of op je 2pe pas is, het is bij iedereen anders.
En ke hoeft je niet te te schamen voor je figuur, denk dat bijna iedereen die geen model is, zich onzeker voelt over haar uiterlijk. So am i. En ben ondertussen als 27 :sweat_smile:
En gelukkig zijn er veel operaties die je kan ondergaan.
Ookal is dat wel ingrijpend en moet je zeker niet onderschatten. Maar als dat is waar je daarna gelukkig bij voelt dan is dat het zeker waard.

En sorry dat ik het zo ga zeggen, maar heb persoonlijk het idee dat veel jongens de bortsten niet super belangerijk vinden.
Heb zelf 2 iets verschil in de borsten. Maar ja heb er nog niets over gehoord.
En ik kan er mee leven dus dat is het belangrijkste.

Maar ja als er iets is dan zijn we er altijd om je bij te staan.
Zet hem op meis, don’t be shy just go for what you think it feels right.
Your only life once.
En geniet van je leeftijd tho.
Ik wilde dat ik nog 16 was hehe

-Juul

Ik denk dat vanaf zestien een mooie leeftijd is om met seks te beginnen, en alles daarna.

Veertien lijkt me erg jong. Je bent dan toch nog meer ‘kind’, en de kans is groot dat je nog niet echt weet wat de gevolgen zijn.

Voor problemen met je borsten een keer naar de huisarts, lijkt me. Maar no worries over die jongen. Dat maakt hem echt niet uit, waarschijnlijk vindt hij je prachtig. (Want dat vindt je meestal als je met iemand samen bent haha)

Ik ben zelf ook altijd erg onzeker geweest over mijn borsten. (Ik heb erg grote tepels).
De eerste paar maanden heb ik altijd met een bh of shirt aan seks gehad.
Mijn vriend dwong mij nooit om het uit te doen. En hij merkte dat ik het ook niet wilde omdat hij me ook zo goed kende. en hij begon er daardoor niet over.
Het zat bij ons wel mee omdat mijn vriend ook onzeker was over zijn borsten (die heeft hij een beetje omdat hij niet dun is) dus hij hield ook altijd zijn shirt aan.
Toen het moment kwam dat we het aan elkaar lieten zien was het wel extra speciaal omdat dat liet zien dat we elkaar echt vertrouwde.
En nu verteld en laat hij elke keer dat we seks hebben zien hoe mooi hij mijn borsten vind en ben ik er minder onzeker over :slight_smile: