bang om mezelf aan hem te laten zien

dank jullie voor de berichtjes. Ik ga hem toch maar ontmoeten

als hij het afkapt omdat je naar zijn zin te mollig bent, is hij je ook niet waard. Wees gewoon jezelf! :slightly_smiling_face:

Dit gaat heel corny klinken, maar: elke jongen die jou afwijst om je lichaamsbouw is je niet waard! Aan de andere kant snap ik je wel, ik heb soms ook hetzelfde als ik mensen eerst op het internet ontmoet en laten pas in het echt. Maar aan het einde van de dag draait het er om dat je van jezelf moet leren houden en je je niet rot voelt door de mening van anderen, wat op deze leeftijd af en toe nog moeilijk is. Gewoon jezelf zijn, zo ben je het mooist wat je kan zijn! En succes alvast!

Dit, maar kennelijk ben je onzeker over je lichaam. Dat is geluk in een ongeluk, want je lichaam kun je aanpassen :slightly_smiling_face: Maar dat moet je natuurlijk alleen doen als jij dat zelf wilt (en niet voor een jongen).

Gewoon doen, als hij om die reden niks met je wil is het gewoon een lul.

Dan kom ik hem wel even bang maken :smirk:

Je bent gewoon onzeker. Dat zijn wel meer meisjes. Bovendien is het heel spannend om een keertje af te spreken.

Enige tip: zet je er overheen en spreek af.

Gewoon jezelf laten zien! Als hij je niet aanvaardt zoals je bent, is hij het echt niet waard!

Ik heb mijn vriend ook via iemand anders leren kennen op Facebook. Ook daar had ik alleen maar foto’s van mijn gezicht. We hebben elkaar zo goed leren kennen voor we elkaar ontmoetten dat ik zoiets had van, als t niks wordt dan heb ik iig een best friend for life. En toen we elkaar zagen wat het meteen liefde op het eerste gezicht. Maar wij zijn ook echt soulmates…over 2,5 week zijn we 2,5 jaar bij elkaar ^^

lol xd

maar idd wat hierboven gequote werd

Gewoon doen meis! Als het echt zo’n lieve jongen is, vind hij dat echt niet erg en accepteert hij je :slightly_smiling_face:

Niks om je druk om te maken meid! Wees jezelf en je zult zien wat er gebeurt. Je zult ook zien dat hij in het echt ook anders is dan de foto’s die je van hem hebt gezien, en wat je van hem verwacht. Dat is nou eenmaal zo als je elkaar nooit eerder echt gezien hebt. Maar wees zeker van jezelf, als hij jou echt leuk vindt zal hij niet snel afknappen op je lichaam en anders is hij je gewoon niet waard. :slightly_smiling_face:

Zoals iedereen al zegt: als hij je afwijst, omdat je mollig bent, dan is hij jou niet waard.

Go for it!

Ik heb precies hetzelfde gehad en was er ook wel wat bang voor maar het viel allemaal reuze mee en hij vond me leuker dan op foto’s.
En inderdaad, als hij echt afknapt dan is hij je echt niet waard !

Als je het niet probeert kom je er nooit achter!! Gewoon doen, je ziet wel wat er van komt en hoe hij erover denkt