Bang om mensen te ontmoeten.

Ik heb een beetje een probleem.

Ik ga van maandag - vrijdag naar Centerparcs, en ik zou daar graag wat mensen van mn eigen leeftijd leren kennen. Anders is het daar zo saai!

Maar… ik durf dat niet.

Ik ben altijd bang dat ze zoiets hebben van: Wat moet die van ons/mij ?! Ofzo. Eigenlijk heel stom, maarja.

En het is ook nog eens rotweer buiten, dus gewoon ergens heen gaan lopen werkt niet.

Hebben jullie tips hoe ik dit aan moet pakken?

Oh en willen jullie ajb geen rotopmerkingen maken enzo? Ik zit hier echt mee en wil graag een oplossing. Rotopmerkingen helpen me niet!

Alvast bedankt!

ik ken het gevoel…

naar welke ga je :O…
ik ga morgen naar eemhof!

Ik ga naar het Heijderbos…
De Eemhof is leuk! :grinning:

Any tipss? Iemand?

Haha, welkom bij de club Morumbi en VampireWeekend!

Maar weet iemand wat je er tegen kunt doen? :frowning_face:

Ik heb het ook wel hoor, om nieuwe mensen te ontmoeten.
Meestal ben ik dan met vriendinnen als we nieuwe mensen ontmoeten. Maar dan praten die mensen niet tegen mij, volgens mij zien ze me dan meer als een aanhangsel ofzo. >.<

Dat is heeel irritant.

hmm… heb je geen broer of zus?
met ze 2e is vaak makkelijker om vrienden te maken…

2 vriendinnen zijn daar nu =D, misschien kom je ze wel tegen :stuck_out_tongue:

word lastig :stuck_out_tongue:… hun gaan maandag denk weer weg?
en ik weet niet hoe ze er uit zien :stuck_out_tongue:

Op je profiel staat dat je druk/luidruchtig bent =P maaree
heb je geen broertje/zusje ofso dan ?
Anders kun je in het zwembad of in een gamehall ofso daaro bij mensen gaan staan/zwemmen die ook alleen zijn, of juist met een groep … en njaa ik wet nie je merkt het vast wel als ze niets van je willen weten…

Daar ben ik dus zo bang voor!

Ik heb een zusje van 11. Dus dat schiet niet op.

En ja, ik ben bij bekenden luidruchtig/druk, maar bij vreemden klap ik dicht.

Maar het staat toch vet stom als er een groepje mensen in de gamehall ofzo staat, en ik ga er ineens bij staan? :thinking:

In ieder geval bedankt voor de tips!

Up.

Up! :thinking:

Ik ken jouw probleem hoor! Ik ga deze zomervakantie met mijn ouders mee op cruise. Maar er kon geen vriendin mee, dus dit is mijn eerste grote reis met alleen mijn ouders. En ik ben nu al bang dat ik niemand zal vinden fzo om mee rond te hangen … Het lijkt me zo moeilijk zomaar iemand aan te spreken, aargh! xs

Succes in Centerparks …
x

Heb ik ook last van.

Maar gewoon denken van, als ze me raar vinden maakt het niet uit, ik kom ze hierna toch niet meer tegen. En gewoon naar van die plekken gaan waar veel mensen komen, zoals het zwembad. Ga gewoon met je zusje en als je mensen ziet waarvan je denkt dat ze leuk zijn, ga je naar ze toe en vraag je of ze ook in het park zitten(je kan toch ook alleen naar het zwembad zonder dat je in het park een huisje hebt?).

Sowieso: Als ze je niet aardig vinden; je ziet ze na deze week nooit meer!
Dat helpt mij altijd heel erg.

En verder, als je eerst rustig begint met een minigesprekje (je vraagt iets aan iemand, ik heb ooit bijv. aan een jongen gevraagd welke snack ik moest pakken xD maar het werkt wel en je hebt verder geen gesprek ofzo tenzij je het zelf wil) dan zul je zien dat het vanzelf minder eng wordt en dan kun je misschien in contact komen met meer jongeren.

Ik ken het.
Ik heb altijd iets van; als ze met mij willen praten ofzo, komen ze maar naar mij toe.

Jaaa, dat heb ik ook ^^

Bedankt!

Up!