bang om hem kwijt te raken..

hi girls!
ik heb net ruim een week een super lief vriendje. ik ken hem al anderhalf jaar. en anderhalf jaar geleden was ik dus helemaal verliefd op hem, maar hij was verliefd op een ander meisje. en ik ben nu dus twee keer zo blij dat ik nu met hem ga. maar het probleem is, dat mijn vertrouwen in jongens nogal laag is. ik ben 2x gedumpt en mn andere vriendjes gingen vreemd. ook vond een jongen mijn beste vriendin leuk. allemaal niet erg goed voor je zelfvertrouwen natuurlijk.

maar het probleem is dus:
ik ben zo super bang om hem kwijt te raken, dat het gewoon niet meer normaal is. ik lig 's avonds gewoon echt uren na te denken enzo dat ik hem echt niet kwijt wil. ik zit er 24/7 mee in mn hoofd. zelfs als ik bij hem ben. soms huil ik er gewoon om. het klinkt nogal emo i know, maar ik ben echt zo verliefd op hem dat ik gewoon bang ben dat hij m’n hart breekt. ookal is ie echt super lief voor me & zegt ie dingen als; wij gaan het echt super lang vol houden.

zijn er mensen die er ook last van hebben? is het vreemd dat ik zulke dingen in mn hoofd haal? denken jullie dat het wel over zal gaan?

dat heb ik ook,
ik ga dus met een jongen.
En ik vind hem écht super leuk,
en hij zegt dat hij mij ook écht leuk vind,
we zijn ook vaak bij elkaar enzo,
maar zodra ik weer alleen ben, denk ik weer, vind hij me wel echt leuk?
heel dom, maar ik ben ook bang om hem kwijt te raken…

mischien is het bindingsangst?

daar zat ik ook al aan te denken… ik weet het niet!

ik heb zelf ook misschien ietsje minder erg maar ik er wel aan
maar dat komt ook omdat ik z’n vrienden niet vertrouwen ofdat ze blowen n drinken enzo
of als we ruzie hebben vorige keer was hij weg gelopen toen was ik er echt heel bang voor
maar hij word ook wel eens gebelt en gekrabbelt op hyves door een meisje maar dat is ook z’n ex hij heb maar 3 dagen met haar gehad maar als nog ik ik ben het er niet helemaal mee eens want ik hoef dat echt niet te doen hoor maarjaa
en mijn vorige vriendjes waren ook niet echt super eigenlijk allemaal van die probleem kinderen zeg maar <_<
kweet eigenlijk ook niet wat ik er aan kan doen sorry :sob::muscle:

Misschien met hem erover praten?, dat je daar gewoon bang voor bent?
Had ik ook in het begin hoor (heb nu bijna 10 maanden), en hij zei dat gebeurd heus niet. Als je eenmaal wat langer hebt, stopt het ook.

Misschien moet je met hem erover praten? Zeg hem dat het je dwars zit. Hij zal het heus wel begrijpen denk ik.

in het begin had ik dat ook maar ik kwam er achter dat hij ook bang was om me kwijt te raken :stuck_out_tongue: dus nu ben ik relaxed. trouwens, jongens houden er niet van als je ze niet vertrouwd.

Inderdaad, als ik maar ook wat verkeerd zegt, dan zegt ie: Je vertrouwt mij niet, maar andersom is het ook niet leuk hé… ;3

Ik denk dat ieder meisje dat wel heeft, ik heb ook een vriend en ben er ook wel eens bang voor. Maar ik weet ook wel dat die echt gek op me is. Maar ik denk ook wel eens van 'maar dat meisje is veel leuker, ennn straks maakt ie het uit :astonished:

Maar jij hebt nog wel wat meer redenen om jongens te wantrouwen, maar deze jongen klinkt goed. Jongens vinden het inderdaad niet leuk als je ze niet vertrouwt maar ik denk ook dat vertrouwen moet ‘groeien’.

[i]Ik heb precies hetzelfde. Ik ken mn vriendje al dik twee jaar, maar nu we verkering hebben ben ik zo ontzettend bang dat ik hem kwijtraak. Ik weet heel zeker dat ie gek op me is, maar toch is dat gevoel er steeds.

Hij weet trouwens niet dat ik me zo voel, zou praten helpen?[/i]

Ik begrijp je heel goed, mijn vertrouwen in jongens is ook niet al te hoog :wink:
Toch moet je snappen dat dat risico bij liefde hoort en dat je hem moet proberen te vertrouwen. Misschien blijven jullie inderdaad niet voor altijd bij elkaar, maar hij zegt zelf dat hij in ieder geval nog lang bij jou wil blijven. Geloof hem! Jongens zeggen dat niet snel.

Dus tot die tijd, geniet van elkaar en van de liefde :slightly_smiling_face:
Veel geluk nog !

Heeyy,

Ik heb dit ook gehad…
helaas is het een beetje verkeerd afgelopen.
Ik heb hem verteld dat ik hier heel erg mee zat
en ik echt heel erg bang was hem kwijt te raken.
Het kwam bij hem verkeerd over en hij dacht dat ik
hem niet vertrouw.
Daarom heeft hij het uitgemaakt…

xx

Ik ken het gevoel ook wel. Bij mij is het niet omdat ik pech heb gehad met vorige vriendjes ofzo. Maar wel nooit veel geluk in de liefde gehad. Hij is nu mijn eerste vriendje en ben dikwijls ook bang van hem te verliezen. Ik voel me niet altijd zo goed op school en ben heel verlegen enzo en bij hem kan ik volledig mezelf zijn en dat is heel uitzonderlijk. Zo stel ik me ook ongelooflijk kwetsbaar op bij hem. Hij betekent dus veel voor mij en als het ooit uit zou zijn tussen ons zou heel mijn wereld instorten volgens mij. Ik kan er soms ook van wenen :stuck_out_tongue: Maar ik praat er soms ook wel met hem over, en hij weet dat ik hem wel vertrouw enzo dus hij stelt me ook wel wat gerust maar het gevoel blijft ook bij mij. Maar momenteel ziet hij mij nog heel graag dus ik hoef me ook nog geen zorgen te maken :slightly_smiling_face: En ik denk ook wel dat jouw vriendje het goed meent met jou.

Heee dat heb ik ook! omdat hij best wel veel meisjes kent, en heel veel vrienden zijn meisjes van hem. Ik ken al die mensen niet… en dat is echt vervelend want ik weet niet hoe en wat. :astonished:
maar leer hem gewoon vertrouwen… dat komt vanzelf wel weer beetje!

erg he,
als je zo erg om een jongen geeft dat je er soms gewoon ziek van word.
terwijl je meestal diep van binnen weet dat het nergens voor nodig is.
maar ik weet hoe je je voelt.
*zucht* :thinking:

Bedenk je:

Wat zou ik ervan vinden als hij mij niet vertrouwde?

[i]Meid, ik heb precies hetzelfde mn vorige vriendjes zijn vreemdgegaan, gingen er met iemand anders vandoor of lieten me opeens zitten!,
en dat was niet een paaar keer, maar bij allemaal eigenlijk. En nu ga ik eindelijk met de allerleukste jongen heb ik nog af en toe een kutgevoel!,

Je moet alleen niet vragen aan hem of hij vreemdgaat , want dat vind hij echt niet leuk!, en af en toe is het zo fijn als hij gewoon zegt dat hij van je houd, ik merk ook dat daar mn humeur zo van omslaat!,

Wat ik doe is , aan de fijne momenten denken van jullie samen, de lieve woorden herhalen wat hij gezegt heeft. Aan al zijn leuke dingen denken! ’ en het tegen hem zeggen …

Heel veel succes,
en ik hoop dat hij blijft!
xxxx [/i]

hartstikke bedankt voor deze lieve reacties!
ik kan er zeker wat mee!

ja dat helpt zorg dan wel dat je duidelijk aangeef dat het niet aan hem ligt.