Hallooo
Ik ben nu bijna 4,5 maand samen met mijn vriend, we hadden 1 jaar eerder al een relatie maar dat ging over. Hij had spijt en wou me terug, en uiteindelijk is het hem dus gelukt om mij terug te winnen. Sinds dien gaat het hartstikke goed en hebben we maar 1 keer echt ruzie gehad. Het heeft wel 2,5 week geduurt voordat het weer goed was.
Maar nu sinds ongeveer 3 weken zegt hij niks meer op whatsapp, ik heb al andere topics gelezen daarover en daar stond dat dat niet erg is en dat ik daar geen andere dingen achter hoef te zoeken.
Maar helaas hebben we sinds donderdag ruzie. Het was mijn schuld en ik heb gezegt dat het me ontzettend spijt maar hij blijft boos, toen dacht ik, ik geef hem tijd om af te koelen, nou dat heeft geen succes gehad want hij is nog steeds boos. Ik vraag telkens aan hem of hij iets met me wilt doen zodat we erover kunnen praten enzo maar telkens zegt hij dat hij niet kan of geen zin heeft. Hij praat nu ook helemaal niet tegen me op whatsapp en als ik het gesprek probeer te beginnen doet hij heel geirriteerd dus dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen, zelfs als ik zeg dat het me spijt zegt hij al: zal wel.
Als ik dit verhaal aan vrienden vertel zeggen ze dat hij zich ontzettend aanstelt en dat ik het beter kan uitmaken omdat ik beter verdien. Maar ik hou zo veel van hem ik wil hem echt niet kwijt. Hij is mijn eerste echte vriendje waar ik mee verder ben gegaan en seks mee heb gehad, maar ik heb het gevoel dat ik meer moeite voor hem doe dan hij voor mij. Het lijkt net alsof hij niet meer wil maar ik wel.
Het ging eerst altijd zo goed en we hadden het altijd zo leuk maar nu ben ik bang dat hij mij dus niet meer leuk vind maar als dat dus het geval is dan ga ik echt kapot van binnen omdat ik zoveel van hem hou, ik zie mezelf echt niet met iemand anders
Sorry voor het lange verhaal!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet echt niet wat ik moet doen
Heeft iemand misschien een vergelijkbare situatie gehad en zo ja, hoe is dat afgelopen?
Wat kan ik in jullie ogen het beste doen?