bang om haar te verven

hey,
ik heb licht bruin/donker blond haar en wil mijn haar kraag burgundy.
een beetje zoals syoss mixing colors in dark cherry mix. Alleen 1 ding: ik durf mijn haar niet te verven en er zijn niet echt spoelingen in deze kleur.
Kan iemand die haar haar al heeft geverfd haar ervaring met mij delen? ik ben namelijk bang dat ik straks nooit meer echt mijn eigen haar kleur zal hebben etc.

kan iemand mij hier iets meer over vertellen die al ooit haar haar heeft geverfd?

xx

uhm. uitgroei komt gewoon in je eigen haarkleur hoor.
dus ja je zal je eigen haarkleur weer terug krijgen.

Ik heb 2 keer mijn haar geverfd en mijn eigen haarkleur is nooit meer teruggekomen :")

wat doe je als je uitgroei hebt? opnieuw verven?:blush:

nee de uitgroei knip je eruit.

Same here, ik ben blond van mezelf. Nu verf ik mijn haar al sinds mijn twaalfde mahonie, maar mijn haar komt altijd in een donkere kleur terug dan dat mijn echte haarkleur is.

Dat is best logisch aangezien je haar vaak bleker wordt door de zon en je nieuwe haar nog weinig tot geen zon gezien heeft.

nee maar ik bedoel dat je niet voor eeuwig de geverfde kleur zal houden

Ik heb mijn haar een keer in precies die kleur geverfd (syoss mixing colors dark cherry mix) en ik kan je wel zeggen dat deze (bij mij) heel paars uitviel. En aangezien ik burgundy meer rood dan paars vind zou ik deze verf wel afraden. Tenzij je liever een paarse kleur hebt, dan is deze verf echt heel mooi.

Met een spoeling krijg je ook nooit meer je eigen haarkleur terug hoor. Het gaat er echt niet uit na 30 wasbeurten. Wat je wel kan doen, is kruidvat color remover kopen. Dit haalt alle (permanente) verf uit je haar tot je eigen haarkleur weer zichtbaar is. Dit word dus niet gebleekt o.i.d.

Ik heb mijn haar regelmatig geverfd… Eerst spoeling maar later echt geverfd… Ik moet je zeggen het is erg vervelend als je op een gegeven moment een groot deel uitgroei hebt… Maar daar moet je jezelf overheen kunnen zetten. Ik kan je niet met zekerheid vertellen dat je echte haarkleur helemaal terug komt… Ik heb mijn haar half jaar (of langer zelfs) geverfd in mahonie… En, dat is bij alle verf/spoelingen die iets met rood hebben, rood/rode gloed blijft heel lang in je haar zitten… Het maakt niet uit hoe vaak je het wast, met wat je het wast, ik heb het ook geverfd pas (highlights) en heb nogsteeds een roodachtige gloed…

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.2000.html