Bang om ex tegen te komen.

Ik heb dus een ex vriend die alles doet wat god verboden heeft (het verhaal hierachter is veel langer maarja daar ga ik jullie niet mee vervelen)
Tegenwoordig is hij dakloos en loopt alleen nog maar onder invloed van bepaalde drugs de mogool uit te hangen.

Dat zou ik prima vinden als hij maar daar mee met rust laat, maar als ik hem dan tegen kom valt hij me lastig.Heb hem nu al een tijd niet meer gezien maar hij valt mijn vrienden ook lastig door weereens te laten zien hoeveel coke hij heeft, en mijn zus zelfs ook…

Als ik hem nu tegen kom weet ik niet wat ik doe, eerst kon ik hem wel vermoorden. Maar net toen ik naar huis fietse zag ik een gozer die presies op hem leek en me recht in de ogen aankeek ik schrok me dood.Ik stopte ff met ademen en me hart leek het ook te begeven.

Wat moet ik doen als ik hem echt tegenkom? ben eigelijk best bang als ik erover nadenk…

(staat bij lifestyle omdat hij mijn leven dwars boomt’

geen idee wat je moet doen, up

hoop dat iemand anders hier me kan helpen, zit er echt mee :confused:

jeetje wat eng… ik weet het momenteel ook even niet…

wow dat is idd heel vervelend…
als hij je nou echt lastig valt zou ik naar de politie gaan.
en als je hem alleen tegenkomt gewoon doorlopen/fietsen en hem negeren dan merkt hij misschien zelf wel dat hij raar bezig is

Tja naar de politie gaan ,de politie kent hem en het is gewoon dwijlen met de kraan open. Zn auto was bijv een keer in beslag genomen heeft hij ingebroken op het politiebureau en hem er gewoon uitgereden. Het maakt die gozer echt geen fuck uit , wat het enge is.

En beseffen dat hij raar bezig is is juist het moeilijkste,drugs doet rare dingen met mensen.

o wat lastig allemaal zeg!
ik zou in ieder geval zorgen dat je niet alleen bij hem in de buurt bent want je weet maar nooit…
kan je er ook niet voor zorgen dat hij opgepakt word en moet afkicken ofzo? ik weet het ook niet hoor

Hij zit al bij de verslavingszorg maar alleen voor het gratis eten(jaja zo gaat dat tegewoordig) en voor de rest boeit het niemand een fuck eigelijk, hij spreekt zn ouders niet meer omdat hun de hoop hebben opgegeven. Dus er is nou niemand die hem er echt in zou steunen, maar ik voel me niet de aangewezen persoon daarvoor heb al genoeg voor hem gedaan.

echt vervelend dat er niks aan gedaan wordt…
ik denk dat er dan niet zoveel aan te doen is. :frowning_face:

niet meer over nadenken! snap dat je bang bent, echt heel logisch, maar laat hem niet je leven beinvloeden
Probeer misschien met vriendinnen van huis te gaan als je weet dat je hem tegen kan komen en vermijd de plekken een beetje waar hij vaak langsloopt enzo! En klinkt misschien suf hoor, maar een flesje pepperspray (haarlak doet t ook prima hihi) in je tas hebben, en je voelt je al een beetje veiliger :slightly_smiling_face:

Succes ermee! Wat een rotsituatie zeg

Ja maar toch bedankt , vind het gewoon zo oneerlijk.Dat hij zijn leven nou verneukt fine,maar waarom dan mij zo lastig vallen?

Los van alle schaamte,boosheid en verdriet want dat heb ik dan nou eindelijk kunnen laten gaan.Ik ben over alles heen wat ik met hem heb meegemaakt en wat er nu van hem geworden is. Maar waarom moet het me dan toch nog zo achtervolgen,ik word er echt ziek van.

ik snap ook niet helemaal waarom hij jou zo lastig valt…
ik bedoel wat heeft hij daar aan?

ga naar het politieburo en zeg dat je je niet veilig voelt. ze zeggen dan vast wat blablabla maarja dan heb je ze gewaarschuwd voor ‘een mongool onder invloed’.

verder weet ik niet echt hoe ik je persoonlijk kan helpen :frowning_face: veel succes!

/dat van pepperspray xD geniaal/

Haha pepperspray , misschien dat dat helpt.

Ik zou opzich wel naar het politiebureau kunnen gaan,maarja it doesnt make any difference.Maarja als het ook maar een beetje verschil uit kan maken, zou het het waard zijn.

Maarja ben nu ook gewoon bang dat als ik hem tegenkom dat ik dan helemaal gek word, nu de pijn eruit is heeft het plaatsgemaakt voor woede maar ook angst.

valt hij je niet lastig om de manier waarop het uit is gegaan?

Zou best kunnen ,maar de manier waarop het uitging was eigelijk zwaarder voor mij dan voor hem(samenvatting; hij lag weereens out van de ghb terwijl hij niks zou gebruiken en ik voelde me echt ziek van hem toen maakte ik het uit)
Maar hij zal het vast wel anders navertellen,omdat hij het allemaal niet meer zo duidelijk ziet. Hij herinnert zich het zelfs niet meer dat ik het uitgemaakt heb bekende hij later aan een vriendin van mij.

wow hij was dus echt ver heen…
ik hoop echt voor je dat het snel voorbij is want dit is echt heel lastig…

Het enigste waar ik denk ik op kan hopen is overdose of dat hij eindelijk beseft dat hij zn leven weggooit.

Maar denk dat het eerste eerder zal gebeuren als het 2e :frowning_face:

bedankt iedereen , ik ga naar bed. Ik up dit topic morgen wel weer, in goede hoop ofcourse c:

Ik heb op zich echt geen idee, maar het enige dat ik kan bedenken is toch een melding ervan doen bij de politie. Want dat stapelt zich natuurlijk wel op, als jij daar al eerder bent geweest en al eerder hebt aangegeven last van hem te hebben.

Heeft hij ook geen ‘normale’ vrienden, of alleen echt zo’n drugskringetje?