Bang om contact te maken?

Hey hey!

Sinds kort hebben mijn vriendinnen me zover gekregen om mee te gaan naar een fuif. Ik vond het heel leuk en nu ga ik bijna elke week mee uit :flushed:
Ik heb er veel plezier met mn vriendinnen, maar als er een jongen contact probeert te zoeken met me, klap ik helemaal toe en zeg ik er niets tegen… Ik denk dat ik bang ben om mezelf te binden of ik ben mss bang dat we meer worden dan gewoon vrienden (ik ben 17, nog nooit een vriendje gehad, nog nooit gezoend) en dan weet ik echt niet wat ik moet doen… Ik weet het allemaal niet zo, maar ik vind het knap lastig.
Ik heb trouwens niet echt problemen met jongens, want ik heb enkele leuke vrienden waar ik super goed mee overeenkom!

Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
Niet afkomen met veel alcohol drinken oid, ik wil niet enkel in contact komen met jongens als ik dronken ben :’)

Alvast bedankt!
Hanne x

je zegt zelf over datje juist geen alcohol wil maar als dat bij jou goed werkt kan datin het begin toch juist goed helpen? en op een gegeven moment zal jehet dan denk uk ook wel zonder kunnen. maatmr gewoon eerst ‘oefenen’ alsje wel ietd op hebt ofzo?
ik zou ook niet anders weten wsnt ik praat juist weer wel heel vemakkelijk met jongens :stuck_out_tongue:

en dan bedoem ik natuurlijk niet dronken he! gewoon dat je iets ‘losser’ wordt. wanr bezopen staat ook weer zo snel sletterig :stuck_out_tongue:

Nou ik drink wel op een fuif uiteraard, en ik ben wel losser (in het begin doe ik niets en op het einde wil ik niet meer stoppen met dansen :stuck_out_tongue:) maar toch maakt dat geen verschil bij de jongens…

Tja, toch een kwestie van gewoon doen en net doen of je gek bent… dan wen je vanzelf wel aan contact met jongens.

Je moet het inderdaad gewoon doen, is een drempel waar je even overheen moet. Maar als je dat hebt gehad dan kan je daarna veel makkelijker contact leggen