bang om alleen te blijven

ik ben bang dat ik nooit een vriendje zal krijgen want sommige meisjes zeggen soms dat ik lelijk ben en soms zeggen jongens dat ook ik heb puistjes en daarom word ik soms ook gepest daarbij ben ik ook nog eens verlegen durf tegen een persoon die ik niet ken geen woord te zeggen dus waarom zou een jongen mij ooit leuk vinden ik ben lelijk en weet niks te zeggen…

[i]Pfff… Die mensen moeten hun mond houden, die meisjes zijn wss gewoon jaloers of ze hebben niks beters te doen, dus dan gaan ze maar dingen over mensen zeggen die niet eens waar zijn. En tja in de puberteit kun je last krijgen van puistjes, so what? Net alsof die jongens daar nooit last van hebben.

Jij krijgt echt wel een vriendje, het komt allemaal vanzelf. Ik dacht ook toen ik 17 was en nog nooit een vriendje had gehad, nu komt het ook niet meer. En nu ben ik inmiddels 10 maanden samen met mijn vriendje.

Misschien kun je wel proberen iets opener te zijn, maar weetje jongens vinden ‘geheimzinnige’ meisjes meestal wel leuk hoor. Het komt goed, have faith :grinning:[/i]

Meisjes kunnen hele domme dingen zeggen die nergens op slaan.
Niemand is lelijk maar iedereen is anders. Zorg er gewoon voor dat je er verzorgt uitziet.
En je hoeft echt niet bang te zijn dat je nooit een vriend krijgt want als die alleen op het uiterlijk afgaat verdient hij je niet! Niet alle jongens zijn zo oppervlakkig.
En puistjes gaan later (gelukkig) weg, je bent echt niet de enige die daar last van heeft hoor =)

Je komt ECHT wel iemand tegen geloof me.

Je weet wat ze zeggen he, op elk potje past een deksel :’)

ben ik ook wel eens bang voor. =)

weetje ik dacht eerst ook van nooit een jongen ziet me staan. En ik blijf toch altijd alleen.
Maar toen was er een poosje dat ik me daar niet meer mee bezig hielt en gewoon lol ging maken met mn vriendinnen en feesten en noem maar op en hoppa ineens vond ik hem!
Dus wees niet bang en ga je niet onzeker voelen over dat je nog een vriendje hebt of nog nooit hebt gehad.
Want hij komt geloof me!

Op je profiel staat dat je 14 bent…En ik dacht PRECIES zo toen ik jou leeftijd had…ik heb al sinds groep 7 puistjes heeeeel veel…nog steeds, maar het wordt echt een stuk minder…en ik was zeker niet knap en ik ben ook niet moeders dunste :’)…maaarrr ik ben 17 over 5 maanden 18 en ik ben zooo veranderd ik hoor van mensen dat ik er leuk uitzie enzo(nog steeds puistjes…nog steeds niet slank) en ik heb pas een hele leuke jongen ontmoet die mij echt geweldig vind terwijl ik denk dat ie zooveeel beter kan krijgen(want hij is super super lekker hehe =) …dus wat ik hiermee wil zeggen is dat het zeker goed komt…je bent nog jong en hey ik heb ineens ook jongens achter me aan terwijl ik dacht dat dat nooooiittt zou gebeuren…you’ll change…en een keer komt er die ene leuke jongen langs die jou het einde vindt =)

Meis, niet zo onzeker! Mijn vriendin zei tegen mij, een paar jaar geleden, iets heel wijs: “Op ieder potje past een dekseltje!” En inmiddels ben ik ook alweer 2,5 jaar samen met m’n vriend. Ergens loopt er een superleuke jongen voor jou rond, die jou ook leuk vind!
En probeer je niks aan te trekken van je klasgenoten, in de puberteit hebben we allen last van puistjes en dat gaat over :slightly_smiling_face:. Niet zo onzeker :wink:!.

Op ieder potje past een dekseltje :wink:

Weetje wat heel grappig is ?

Dat de meisjes die ‘super knap’ waren op de basisschool/middelbare school later best lelijk zijn …
En de meisjes die toen gepest werden om puistjes enz enz , meestal harstikke knap zijn geworden !

Mrgoed …
Bedoel die pukkeltjes gaan echt wel weer voorbij en je zal echt wel een vriendje krijgen!
En het is niet erg als je nu nog geen vriendje hebt!
Je bent nog jong , je zult later vast wel een vriendje hebben!
Dus niet zo onzeker zijn , er zulle ook zat jongens zijn die onzeker zijn hoor!
Je moet je gewoon niks van de mensen aantrekken die jou pesten!
Die zijn gewoon triest en super kinderachtig!

Het komt vast wel goed met jou!
Dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je alleen blijft!
Je hebt vast ook wel n paar goede vriendinne toch :wink:?

x

En meestal pesten mensen omdat ze meelopen met andere en omdat ze zelf niet gepest willen worden

Of gewoon omdat ze jaloers zijn!

Awh dat is echt helemaal neit waar! Puistjes gaan echt wel over :slightly_smiling_face: En als je er ECHT heel erg mee zit (en dan niet een paar jeugdpuistjes maar dat je ze al lang hebt en dat ze heel erg zijn) dan kan je naar een dermatoloog gaan, daar ben ik ook naar toe geweest namelijk.
Ik had ook heel veel puistjes altijd, vanaf groep 6 tot en met de 2e klas, en toen ik daarnaar toe ging hebben ze me echt heel goed & lief geholpen en nu heb ik echt nooit meer een puistje :grinning:
wees jezelf meisje, dan komt alles goed! Als je je onzeker gaat voelen, dan werkt het juist niet en dat merken jongens. Dus heb een beetje zelfvertrouwen, want iedereen is mooi!

Meis, je bent 14, heel veel mensen hebben op die leeftijd puistjes.
Later gaan deze als goed is weg, dus daar heb je dan waars geen last meer van :wink:
En omdat je verlegen hebt kan je niemand krijgen?
Geloof me, dan zouden er heel wat minder stelletjes rondlopen :wink:
Probeer eens gewoon gesprekken aan te gaan, dat maakt je verlegenheid misschien ook minder…

Op ieder potje past een dekseltje.

En je moet je hier nu echt geen zorgen over maken, pas als je 30 bent mag je wel eens gaan denken: hmm, misschien blijf ik toch wel alleen…
Maar tot dan: NEE. Als je nu een relatie krijgt, denk je dan dat je met diegene zal trouwen?

Daar ben ik ook wel eens bang voor ):

Hallooo je bent pas 14
Een collega van mij is 31, en is nog steeds single, de mannen willen alleen seks met haar, terwijl ze huisje boompje beestje wilt. Dát vindt ik pas zielig.

Enne ik was 16 toen ik mijn 1e vriend kreeg, en mijn beste vriendin is 19, en heeft pas een relatie

Ja precies ik was ook 17 toen ik mijn eerste vriendje kreeg.

Precies! Als je er alleen maar over blijft piekeren en wanhopig gaat doen schiet het idd niet op!
Maar heb gewoon plezier met je vriendinnen, geniet nog even van het onbezorgde leventje als single. Kijk een relatie kan wel fijn zijn, maar er zitten net zoveel nadelen aan als alleen zijn. (meestal)