Bang.. geen menstruatie wel bruine afscheiding..

Hoi meiden,

Ik ben zo ongerust! Ik moest de 23e ongesteld worden, alleen ik ben het niet geworden! Ik heb de hele tijd al sinds de 21e ongeveer bruine afscheiding, en soms zitten er ook kleine stolsels tussen (oke sorry voor de vieze woorden) en het is nu ook draderig… Ik ben zo bang dat ik zwanger ben. Slaat helemaal nergens op, want heb helemaal geen seks gehad en heb geen vriend. Alleen dan ga ik mezelf bang maken dat ik toen ik dronken was iets heb gedaan etc… Zo stom dit. Ik ben echt zo bang! Weet iemand hoe dit kan?

Wie heeft dit nog meer ooit gehad? Heb echt ff gerust stelling nodig want maak mezelf helemaal gek…
Xx

Mwehh iemand?

Als je geen sex hebt gehad ben je niet zwanger, punt. Heb je verder nergens last van wat je normaal niet hebt (buikpijn, moe, lusteloos…? En ben je aan de pil? Als je het echt niet vertrouwd kan je even langs de dokter gaan om te kijken of er wat aan de hand is, maar het zal vast allemaal mee vallen :slightly_smiling_face: Sterkte in ieder geval en probeer je er niet al te druk om te maken.

Misschien kan dit topic je verder helpen : )

http://forum.girlscene.nl…/list_messages/147745/135

Oh ik lees dat je geen seks hebt gehad, zwanger zijn is dus niet echt mogelijk haha

Door stress kan je menstruatie uitblijven. Dus waarschijnlijk is dit de oorzaak. Bruine afscheiding lijkt me oud bloed te zijn. Ik denk dat het komt omdat je je er zo’n zorgen om maakt, want als je geen seks hebt gehad kun je inderdaad niet zwanger zijn. (Tenzij je op een andere manier in aanraking bent geweest met sperma.)

Nee ik heb helemaal geen seks gehad en ben ook niet verder geweest met een jongen of zo… Maar hoe kan het dan dat ik bruine afscheiding heb en geen menstruatie? Als ik google dan staat er dan het innestellingsbloed is… dus daar word je ook niet vrolijk van.

Ben je al lang ongesteld? Want als je het nog maar net bent, is het eerst nog erg onregelmatig. Het zou best kunnen dat deze afscheiding je ongesteldheid is voor deze maand

Als ik alles wat op google stond moest geloven was ik nu al 10 keer overleden, dus daar zou ik me niet al te veel van aantrekken. Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik stress had, dus volgens mij is het niks ernstigs, gewoon dat je lichaam een beetje ontregeld is denk ik. Alleen ben ik geen dokter, dus zeker weten doe ik het niet. Als je je er erge zorgen om maakt gewoon even aan je moeder vragen of langs de huisarts gaan.

Dat is heel normaal. Heb ik ook wel eens. Het ziet er heel vies uit. Maar bij mij is het een soort van voorteken. Ik heb dat meestal de dag voordat ik ongesteld wordt.
Niets om je zorgen over te maken dus.

Ja maar ik ben al 2 jaar ongesteld… Ik denk dat het ook idd de stress waardoor het uitblijft. Pff vind dit maar niks. Vind het gewoon zo raar

Bij mij is dat altijd een voorteken en ben ik de dag erna wel echt ongesteld.

Bij mij ook normaal, maar ik heb het nu al sinds de 23e…

Ik ben al 3 jaar ongesteld en heb het ook soms nog.
Mijn ongesteldheid is nooit na 4 weken. Altijd óf een week te vroeg óf een week later. Lekker onregelmatig dus. Ik zou nog even afwachten en als het écht niet komt even langs te dokter gaan.

het kan ook zijn dat je na 2 jaar ongesteld ook nog onregelmatig heb, ik ben het 1.5 jaar en heb gewoon dat ik dan 3 maanden oversla en dan weer heel erg regelmatig. maak je geen zorgen, je hebt geen seks gehad dus je bent niet zwanger! maar ik zal het wel ff aan je moeder vertellen. :slightly_smiling_face:

thanks, dit is even een geruststellend berichtje haha! ik heb geen seks gehad, dus kan en ben niet zwanger, en dat is heel normaal wat ik heb dat heeft iedereen wel is. Zo :stuck_out_tongue: haha

Ik zou nog een paar daagjes wachten, nog steeds niet ongesteld? Even bellen naar de huisarts dan! En wees wat minder gestrest. Het helpt helemaal niks als je je druk maakt om misschien wel helemaal niks! (:

De huisarts kan hier ook echt niets mee hoor. Het is heel normaal, de meeste vrouwen hebben er wel eens last van en het gaat vanzelf weer over. Als je geen seks hebt gehad, ben je gewoon niet zwanger. Punt. Ik heb dit ook wel eens gehad en als je dan gaat googlen kom je inderdaad allemaal dingen tegen over zwangerschap e.d. maar bij mij ging het ook vanzelf weer weg. Probeer er niet te veel over te stressen want dan kan het alleen maar langer gaan duren. :’)

Heb jij geen seksuele voorlichting gehad? Zonder seks kan je niet zwanger worden…

Inderdaad. Jezus zeg, ik sta hier echt versteld van.