bang door film

Heei,
Ik lig nu in me bed en ben heel erg bang.Ik heb voor het laatst een enge film gekeken, en daar kan ik echt niet tegen.Normaal gaat dit snel over, maar nu is het echt heel erg dat ik soms zelfs huil.Ook was ik vandaag heel moe ondat ik bang was om te slapen.Ik zal nooit meer een enge film kijken.Heefy iemand tips wat ik kan doen als ik in bed lig en heel bang ben.

Sara

welke film heb je gezien

en hoe oud ben je

Het is een film. Het zijn acteurs en special effects. Het is nep.

i feel u dat heb ik ook ooit gehad dat was de meest traumatische periode uit mn leven :’)
Ik was 14, alleen thuis en ik ging the ring kijken.
Het heeft maanden geduurd voordat ik weer achter me durfde te kijken.

Ik weey niet hoe hij heet, ik wilde saw kijken maar klikte op die heb ik later snel weggelikt en durdde niet eens meer naar me scherm gekeken. zo bang was ik en ik ben bijna 15

Ja dat zeg ik ook tegen mezelf, maar die angst blijft

ik heb vorig jaar een enge film gezien en ik ben nog steeds bang :’) en ik ben 17

Oeh, heb hetzeldde gehad met dezelfde film.Sliep je toen nog in je eigen kamer?

Oh, heb je soms oom slaapgebrek?

ja
verstopt onder mn dekens :’)
ik ben echt nog nooit zo vreselijk bang geweest. bij iedere schaduw die ik zag dacht ik dat ik dood ging, ik durfde niet meer naar zolder omdat als ik de trap opliep de ruimte achter me helemaal donker was. ik durfde niet meer buiten in het donker om me heen te kijken want ik was bang dat ik Samara zag staan :’)

nee want ik slaap uit mezelf al heel slecht haha

Ik snap het wel hoor, ik ben alleen bang tijdens de film zelf. Gelukkig :wink:.

Dankje !

ik heb dit ook, maar een angst voor een film is bij mij dan na een paar dagen weg. maar als je bed tegen de muur staat zou ik met je hoofd naar de muur kijken zegmaar, dan zie je je kamer niet. en dan gewoon je ogen dichtdoen en denken aan leuke gebeurtennisen, en dan val je wel in slaap denk ik

Ik heb dit ook een tijdje gehad nadat ik op youtube een filmpje had gezien van een soort singende robot/paspop en bij mij hielp het om voor het slapen iets anders te kijken of op girlscene/9gag te zitten.

Heb je een huisdier? kat/hond ofzo? neem die anders gezellig mee naar je slaapkamer :stuck_out_tongue: dat hielp bij mij wel.

Dit heb ik vroeger ook gehad toen ik nog op de middelbare zat. We gingen toen Scream kijken in het donker… Nou ben zeker nog een jaar bang geweest van dat kutmasker. Nu scheit ik in m’n broek van films waar poppen/creepy clowns in voorkomen maar na de film ben ik niet meer bang ofzo. Bij mij hielp het altijd wel een beetje om aan leuke dingen te denken.

Het is een beetje vreemd maar ik liep 's nachts ook snel naar mijn bed een korte periode omdat mensen zo’n verhalen vertelden… details bespaar ik je. Het is overgegaan bij mij omdat ik andere dingen had aan mijn hoofd zeg maar, zoals berekenen hoe lang ik nog kon slapen als ik meteen zou slapen. Ik zou zeggen, zorg ervoor dat je je angst niet mee neemt naar bed of lees een chicklit voor je gaat slapen in bed zodat je alleen positieve gedachten hebt en bijgevolg de volgende keer dat je in bed bent, eerder gaat denken “Oh wat was er weer gebeurd in dat grappig boek?”. Je moet plaats maken voor leuke herinneringen want anders blijf je aan hetzelfde denken. Of overwin je angst door wél eens rond te kijken wanneer je het eigenlijk helemaal niet durft. Ik heb het o.a. zo opgelost. En ik ben een gelovig mens, dat wel, gelovige mensen vragen altijd hulp aan de Schepper, dan geef je je volledige vertrouwen :wink:

Ik ben extreem zwaar getraumatiseerd door the Blair witch project. Ik kan de naam niet eens hardop zeggen, dan denk ik eraan en word ik al bang x’D

Met de tijd word het wel minder. Afleiding zoeken, andere dingen doen, grappige filmpjes etc. Ik voel me al stukken beter dan toen ik die rotfilm net had gezien, bleh.