Bang dat vriend vreemdgaat

Hey, ik heb eeen probleeeem. Ik zit er vooral zelf heel erg mee. Hier komt het.

Ik heb een hele lieve vriend, woensdag al een half jaar. Nu is het zo, dat ik heel erg met mn telefoon ben. ik reageer altijd snel enzo. nu het echte probleem, als hij niet snel reageert, of niet smst ofzo, begin in helemaal te stressen en bang te worden dat hij vreemd gaat of wat dan ook. ik wil hem heel erg graag 100% vertrouwen, maar dit lukt me gewoon niet!):
nu komt daarbij dat dat misschien komt omdat mn vader vroeger is vreemd gegaan, en hij mij en mn mams in de steek hebben gelaten, en t komt misschien ook doordat ik weet dat er een kreng achter mn vriend aan zit, maar ik ben gewoon zo bang. ik weet echt niet wat k hier tegen kan doen…

Ik vind niet dat je een relatie kunt hebben zonder 100% vertrouwen.

In ieder geval, als ik jou was zou ik er met hem over praten. Vertel hem dat je het fijn zou vinden als hij wat sneller zou reageren. En ik denk dat wanneer hij je echt leuk vindt of nou ja van je houdt dan zal hij jou echt niet verlaten voor een of ander kreng.

Praten helpt altijd.

Duidelijkere titel en niet in hoofdletters voortaan aub.

Nee, en ik ben t ook echt met je eens! Maar voor mijn doen, is dit 100% vertrouwen zegmaar, ookal weet ik in mn achterhoofd dat ik soms toch nog twijfel…
we hebben er ook over gepraat, over dat kreng enzo, en dan is hij super lief, en zegtie datie me echt niet meer kwijt wil en nooit vreemd zal gaan enzo, en dan is t weer goed voor een dag, en daarna ga ik mezelf weer helemaal de stress in praten D;

Ik denk dat je het probleem niet bij hem moet zoeken maar bij jezelf. Hij geeft aan dat hij nooit vreemd zou gaan, hij is super lief voor je en het gaat al een half jaar goed. Hij ziet niks in dat meisje dat hem wil. Dus daar zit ook geen probleem. En ik sms ook heel vaak niet meteen terug naar mensen. Heb daar niet altijd zin in, of ik heb mijn telefoon niet altijd overal mee naartoe. Je kan hem niet verplichten dat hij altijd direct iets naar je terugstuurt.

Misschien dat je er met iemand over moet praten, het kan inderdaad komen doordat je vader vroeger is vreemdgegaan en dat je daarom moeite hebt met het vertrouwen van je eigen vriend. Maar je kan je vriend niet vergelijken met je vader hè :slightly_smiling_face: Dat je vader is vreemdgegaan betekent niet dat alle mannen/jongens dit doen. Ik weet zelf niet zo goed hoe je dat vertrouwen in je vriend wel goed kan krijgen, maar ik wil je wel adviseren om je er niet druk over te maken, en probeer het er ook niet te vaak met je vriend over te hebben. Op een gegeven moment kan het misschien overkomen alsof je hem niet vertrouwd, terwijl hij niets verkeerd doet, waardoor er irritaties kunnen ontstaan.

jongens reageren vaak later dan meisjes, tenminste, de jongens die ik ken wel.
en maak je niet zo’n zorgen, want als hij niet terug smst kan dat ook andere redenen hebben (bijv. gamen, sporten, douchen, eten, tv kijken, mobiel leeg, enz. enz. )