bang dat m'n vriendje een ander heeft.

Hoihoi allemaal!
Ik heb een heel lief vriendje al een half jaartje, en het gaat altijd goed enzo.
Hij zit ook bij mij op school en dat is wel fijn zie ik hem ook vaker want hij woont beetje ver van me vandaan.
Maar ik heb een klein jaartje geleden een klote relatie gehad omdat mijn ex 3 keer vreemdging, en ik heb hem elke keer vergeven en mijn vriend weet daar ook van en hij is echt te vertrouwen, maar het nu het vermoeden dat hij een ander meisje wel ziet zitten, mijn beste vriendin…
Elke keer als we skypen of ik ben bij hem praat hij over d’r of zegt als zijn vrienden weer dat meisje zate te plagen voor de grap, en elke keer als ik er niet bij was… En dan gaat hij allemaal vreemd doen enzo, en ik vraag best vaak of hij echt van me houd echt voor me gaat…
Tuurlijk zegt hij dan jaa dat hij echt van me houd enzo, maar elke dag praat hij wel eens over d’r en ik voel me echt niet prettig meer erbij…
Hij gaat nu ook ineens naar de kroeg waar mijn beste vriendin woont daar gaat hij zaterdag heen en zij ook met vrienden en hij ook met vrienden.
Mijn vriendin heb ik dit probleem ook al vertelt, ze zegt nee man ik wil niks, maar dan schiet ze meteen in de aanval dus ik vind het allemaal vreemd… Ze praten allebei over elkaar via mij.
Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen, willen jullie me alsjeblieft helpen? Ik ben al zo onzeker door mijn vorige relatie… Ik wil die pijn niet nog eens…
Ik bedank jullie echt!

Groetjes, x

Je kan toch vragen wat hij met haar wil? Gewoon: wat heb je met haar dat je zo vaak over haar praat?

Ik denk dat het wel verstandig is als je tegen beiden zegt (apart of tegelijk, dat is aan jou) dat je het niet fijn vindt. Als je dat doet zal ik wel oppassen met hoe je dingen zegt en verwoordt, aangezien het misschien heel anders kan aankomen (bijvoorbeeld het wanhopig overkomt of heel jaloers, terwijl je dat niet wilt). Ook lijkt het me verstandig als je niet zo direct bent en je mening eerlijk verteld (en niet meteen de schuld gaat geven aan de ander of afkraken, zoals “ik vind het niet leuk dat je…” maar “ik vind dit … niet fijn, omdat…”). Waarschijnlijk zullen ze het wel begrijpen en begrip hebben aangezien je belangrijk voor ze moet zijn :slightly_smiling_face:! Ik hoop dat de situatie snel verbeterd en het ook fijner met jou gaat, veel succes! :sob::muscle:

Ah dankjewel! xx

Je vriendin geeft aan niets te willen, je vriendje plaagt je maar wat met zijn vrienden. [font=Verdana]

Geen dank! :slightly_smiling_face:

Hmm
Vertrouwen is nummer 1 in een relatie… en als je al vermoed dat hij je vriendin leuk vind… wow dat is echt niet leuk. Wat je kan doen is gewoon zeggen tegen hem als hij weer eens over haar praat ’ Waarom ben je hier met mij terwijl je over haar praat’ je moet direct zijn.

Awh ja dat is een goede, Als hij er weer over begint zal ik hieraan denken en zal ik het wel vertellen! Dankjewel !

x

Het is wel waar, tussen mijn vriend en beste vriendin was er niks.
Maar hij is vreemdgegaan met iemand anders, ik was er gister achtergekomen en ik had al heletijd zo’n voorgevoel want laatst toen ik bij hem was verwijderde hij snel een gesprek met een meisje en werd die boos toen ik er om vroeg dus ik vroeg aan mn vriendin wat ik kon doen want ik zat ermee ze zegt hoe stalker het ook klinkt je moet gewoon tegen dat meisje gaan praten en haar uithoren dan kom je er van eigens achter, en ik had dus gelijk ze waren vreemdgegaan…

:sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle:

Shit hé, wat een asshole. Ik zou hem gelijk dumpen. Dit is geen boyfriend material. Al zou ik hem wel eerst confronteren.

Ahh wat lullig :frowning_face: Gelukkig had je beste vriendin er dan niks mee te maken… Maar ik zou het direct uitmaken nu… Je verdient wel beter!

Jeetje wat een eikel… Ik zou het ook meteen uitmaken, hij verdient jou niet!

jaa, nu heeft hij allemaal spijt en komt hij bij me uithuilen en zegt dat ik niet zo moet janken dat het niks voorstelde en me niet moest aanstellen, maar ze hebben afgesproken, gezoend, samen leuke foto’s gemaakt… :frowning_face:

Niet toegeven hoor! Zo kan hij het iedere keer wel verdoezelen. Je bent beter af zonder hem.

niet intrappen hoor, hij probeert jou gewoon slecht te laten voelen door te zeggen dat je je niet moet aanstellen! je hebt alle reden om boos te zijn en ik zou hem ook zeker niet vergeven. dumpen die handel

Wat een eikel! Laat je niet doen meid! Je verdient echt wel beter! :sob::muscle:

Oh wat erg zeg :frowning_face:. Ik kan natuurlijk niet zeggen wat je moet doen, dat zul je zelf moeten beslissen. Maar als dit al gebeurt terwijl jullie pas een half jaartje hebben, weet ik niet of dat veel goeds voorspelt voor jullie verdere relatie. Ook zou hij jouw vertrouwen weer moeten terugwinnen als je ervoor kiest om verder te gaan en dat zal een hele moeilijke opgave worden. Ik wens je veel succes met wat je kiest en gaat doen