Hoihoi allemaal!
Ik heb een heel lief vriendje al een half jaartje, en het gaat altijd goed enzo.
Hij zit ook bij mij op school en dat is wel fijn zie ik hem ook vaker want hij woont beetje ver van me vandaan.
Maar ik heb een klein jaartje geleden een klote relatie gehad omdat mijn ex 3 keer vreemdging, en ik heb hem elke keer vergeven en mijn vriend weet daar ook van en hij is echt te vertrouwen, maar het nu het vermoeden dat hij een ander meisje wel ziet zitten, mijn beste vriendin…
Elke keer als we skypen of ik ben bij hem praat hij over d’r of zegt als zijn vrienden weer dat meisje zate te plagen voor de grap, en elke keer als ik er niet bij was… En dan gaat hij allemaal vreemd doen enzo, en ik vraag best vaak of hij echt van me houd echt voor me gaat…
Tuurlijk zegt hij dan jaa dat hij echt van me houd enzo, maar elke dag praat hij wel eens over d’r en ik voel me echt niet prettig meer erbij…
Hij gaat nu ook ineens naar de kroeg waar mijn beste vriendin woont daar gaat hij zaterdag heen en zij ook met vrienden en hij ook met vrienden.
Mijn vriendin heb ik dit probleem ook al vertelt, ze zegt nee man ik wil niks, maar dan schiet ze meteen in de aanval dus ik vind het allemaal vreemd… Ze praten allebei over elkaar via mij.
Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen, willen jullie me alsjeblieft helpen? Ik ben al zo onzeker door mijn vorige relatie… Ik wil die pijn niet nog eens…
Ik bedank jullie echt!
Groetjes, x