Bang dat me hetzelfde overkomt!

Hoi…

Ik heb sinds 2 maand echt een hele lieve vriend!
Maar ik ben er bang voor dat hij achter me rug om me andere meiden afspreekt…

Dit komt omdat ik in me vorige relatie behoorlijk ben bedrogen.
Ik ging 3 maand met hem ( mn ex) en in die 3 maand had hij gewoon nog een andere vriendin! en is hij vreemgegaan met 3 andere meiden!
Hij loog ook alles aan elkaar vast. ( Waar hij naartoe ging, waar hij was geweest etc…)
Hier kwam ik toen achter, ik had toen elke keer zijn msn gesprekken gelezen en zijn smsjes, zo was ik daar achtergekomen.
Hij woonde ook op zichzelf… dus hij kon ook doen en laten wat hij wou.

En nu ben ik bang dat me weer hetzelfde zal overkomen.
Want mijn vriend gaat binnenkort op zichzelf wonen, en ik ben bang dat hij dan ook achter mijn rug om met andere meiden afspreekt.
Ik heb 1 x stiekem in zijn telefoon gekeken en ik las wel smsjes van een meid en iets over afspreken! :frowning_face: maar ik weet niet van welke datum dat was… Dat was in het begin toen we nog maar een paar week wat hadden… dus het kon ook een oud smsje zijn, maar ik weet het niet!

Ik vertrouw hem eerlijk niet echt, maar dat komt ook voornamelijk door mn ex… ik vertrouw nu niemand meer echt zo snel!

Ik ben wel heel vaak bij mn vriend en we doen echt veel leuke dingen samen en hij zegt ook heel vaak dat ie hardstikke gek op me is en verliefd op me is en ik vind hem ook echt super lief!
Maar ik kan er gewoon niks aan doen dat ik hem niet zo vertrouw.
Hij weet trouwens ook dat was mijn ex dat, dat gebeurt is.

Dus ik weet niet of hij ook hetzelfde zou doen…
Ik denk het eerlijk gezegt niet! Maar ik ben er zo bang voor om weer zo bedrogen te worden. Ik ga ook gelijk over wat achter denken nu.
( Bijv. als hij met een vriend van hem afspreek, denk ik gelijk dat hij vast met een andere meid afspreekt ofzo…)
Ik durf het ook niet zo goed aan hem te vertellen dat ik er zo over denk.
Dus wat kan ik het beste doen? Om hem te vertrouwen?
Ik wou, als ik de kans ervoor krijg, stiekem even in zijn telefoon kijken…
Of is dit geen goed plan? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Sorry voor het lange verhaal. hihi

ik zou niet in zn telefoon kijken, dan gaat zijn vertrouwen ook weg. Gewoon het er met hem over hebben dat je daardoor minder snel mensen vertrouwt.

Leg dit uit aan hem, hij zal je vast wel snappen en je geruststellen

met meisjes afspreken betekent niet meteen dat ie vreemd gaat of dat andere meisje leuker vind.
dus dat je in je vriend’s mobiel een smsje hebt gelezen van een andere meid over afspreken zegt niks.
inderdaad niet in zijn mobiel gaan kijken, dan vertrouwt hij jou ook niet meer en jij haalt er dan teveel bij.

ik denk niet dat er veel is wat je kan doen, je komt er vanzelf achter.
en hij zal vast niet hetzelfde doen als je ex, daar geloof ik niet in

Ik denk eingelijk ook niet dat hij hetzelfde zou doen, maar toch ben ik er bang voor. :frowning_face:
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik erover moet beginnen bij hem?

Ojaa toen ik in zijn telefoon gekeken dat kwam zo:
We waren samen naar de bioscoop geweest, en zijn telefoon had hij in mijn tas gedaan. En aan het eind moest ik naar de WC en zag ik zijn telefoon… en toen zag ik de kans er even snel ik te kijken… ( Hij kon de meiden WC toch niet elk moment in komen lopen :stuck_out_tongue_closed_eyes: )

Ik zou hem gewoon vertellen wat er in het verleden is gebeurt, dat je het moeilijk vindt om iemand te vertrouwens. Hij is je vriend, dus hij zal er vast wel begrip voor hebben, zo kunnen jullie het vertrouwen opbouwen.
Trouwens, je moet ook niet in zijn mobiel kijken, je krijgt er alleen maar een rot-gevoel van en kunt het beter vermijden.
Praat er met hem over hoe je je voelt.

Dat had ik ook met mijn vriend, hij is al 20 en dus al zelfstandiger.
en ik was ook bang dat hij vreemd zou gaan. En dat hij de verleiding niet kon weerstaan.
Maar je moet toch leren hem te vertrouwen, ook al kost dat moeite.
Ik had er ook moeite mee, en toen ben ik er met hem over gaan praten,
en weet je hij had pecies hetzelfde, dat hij bang was dat ik vreemd zou gaan ( had hij met vorige vriendin mee gemaakt) of hem zomaar zou dumpen. en nu hebben we gewoon een afspraak van dat als er iets is erover praten.En dat heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
x

ik vind stiekem smsjes lezen echt achterbaks. Je moet hem gewoon vertrouwen en hem laten weten dat als tie ooit wat met een ander doet het meteen uit is

Ik denk het eerlijk gezegt niet!

ik ook niet. en ik vind het echt foute boel dat jij in zijn telefoon kijkt. want je maakt jezelf alleen maar banger en banger en gaat hem steeds minder vertrouwen. je moet echt met hem gaan praten. gewoon zeggen dat je bang bent. en je kan hem toch niet altijd blijven controleren? je moet gewoon vertrouwen dat als hij zegt ‘jij bent de enige’ dat je dat ook bent. misschien helpt het om ook zijn vrienden te leren kennen, gewoon zodat je de mensen waar hij mee omgaat kent & leert vertrouwen.

ja weet ook dat het fout is om in zn telefoon te kijken… heb het ook maar 1 x gedaan… en wil het liever ook niet weer doen!
En zn vrienden ken ik ook bijna allemaal wel, dus dat zit ook wel goed :slightly_smiling_face:
Ik zal het er gewoon met hem over hebben. Althans dat probeer ik! :stuck_out_tongue_closed_eyes: