Bang dat ik zwanger ben?!

Sorry voor de lange uitleg alvast! Ik heb zo’n 3 weken geleden onveilige seks gehad. Ik neem al meer dan een jaar de pil, maar had het die maand een paar te laat genomen (meer dan 12u te laat) :frowning_face: Hij is niet in mij klaargekomen, heb op het einde enkel orale seks gehad en dus geslikt. Ik ben de volgende ochtend (ongeveer 9u later) de MAP gaan halen. Ik heb seks gehad op de 18e dag in mijn cyclus en heb erna mijn regels gehad. Maar was zo enorm bang dat ik na mijn regels, zo’n 2 weken na de seks, een zwangerschapstest gedaan heb, hij was negatief! Maar toch blijf ik enorm stressen dat ik mss toch zwanger ben en de test nog niet juist is, want dat hoor je wel eens :frowning_face: ook heb ik wat last de laatste tijd van lage buikpijn :frowning_face: ik weet niet of dat door de stress komt of ben ik mss zwanger?! Is er veel kans dat ik zwanger ben? Ben zo vreselijk bang :frowning_face:

Ten eerste had je de MAP helemaal niet hoeven te nemen want je was gewoon veilig. Je mag tegenwoordig meer dan 12 uur te laat zijn, het is 36 uur. Lees je bijsluiter of zoek hem desnoods digitaal op want veel bijsluiters zijn tegenwoordig verouderd. Omdat je de pil gebruikt heb je helemaal geen cyclus dus dat is ook irrelevant.

Mag volgende keer in dit topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.7325.html

Op mijn bijsluiter staat 12 uur en heb echt last van rare lage buikpijn :frowning_face: maar zou de MAP echt helpen? :frowning_face:

Zoek even de bijsluiter digitaal op, wie weet is die van jouw verouderd?

1. Je hebt je pil alsnog ingenomen dus je had de MAP niet eens hoeven nemen
  2. Je hebt de MAP op tijd genomen
  3. Je hebt een zwangerschapstest gedaan die negatief was.

Je. kunt. niet. zwanger. zijn.

Weer zo 1. Sorry hoor, maar lees je is wat beter in voor je seks gaat hebben. En ik snap idd niet dat je nu nog twijfelt, want zoals hierboven aangegeven wordt, het is onmogelijk dat je zwanger bent.

Je bent niet zwanger!
Waarschijnlijk heb je nu buikpijn omdat je er over aan het stressen bent
Maak je geen zorgen.