Bang dat ik zwanger ben.

Help ! Ik heb sinds een paar maanden weer een vriend, en ik heb voor het eerst seks met hem gehad. We hebben steeds vaker seks, alleen nu ben ik heel bang dat ik dus zwanger ben, ik heb via google dus al dingen opgezocht over de symptomen. Maar ik ben helemaal niet misselijk geweest, maar dan staat er dus dat dat niet altijd hoeft.

Maar heb wel veel last van mn onderbuik, rug, ben moe en heb hoofdpijn.

Ik ben aan de pil en ik moet as donderdag m’n laatste pil slikken, dus het is sws afwachten dat ik ongesteld wordt, maar ik slik de pil sinds 3 week pas echt goed. Ik ben dus nu heel bang dat ik zwanger ben wat moet ik in godsnaam doen! HELP !

niet stressen want dan stel je je ongesteldheid nog meer uit.

Anders bespreek het met je dokter. Ik denk wanneer je vanaf week 3 goed slikt, je veilig bent

Ga vooral geen symptonen opzoeken als je nog ongesteld moet worden. Hele grote kans dat er namelijk niks aan de hand is. Als ik nu de symptonen voor ebola opzoek, denk ik waarschijnlijk ook dat ik het heb. Niet doen dus! Ik heb ook een hele nacht lopen piekeren omdat ik dat dacht ik zwanger was na wat rondgesurfd te hebben op het internet, omdat ik misselijk en hoofdpijn had. Bleek natuurlijk de grootste onzin ooit te zijn.
Als je gewoon netjes de pil hebt geslikt en niet hebt overgegeven is er waarschijnlijk niets aan de hand. Ik weet niet hoe het zit met die 3 weken geleden. Als je je pil niet goed slikt en je geen condoom gebruikt, ben je ook gewoon niet zo heel erg slim bezig.

Gewoon afwachten dus om te checken of je ongesteld word. Als je echt niet kunt wachten kun je altijd even een test halen, dan weet je zeker dat je niet zwanger bent. :slightly_smiling_face:

Je kunt dit in het ben ik zwanger topic plaatsen.
Daarnaast vraag ik me af waarom je seks hebt als je de pil eerst niet goed slikte. Of gebruikte je een condoom? Als deze niet heeft gelekt, dan kun je niet zwanger zijn in principe.
Als je de pil goed slikt, hoef je je geen zorgen te maken.
Als je donderdag ongesteld moet worden, kan die rugpijn enzo gewoon daardoor komen. Of je hebt een griepje.
Kortom, niet stressen, schiet je niets mee op.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html
Mag hier. Slotje!