Laatst plaatste ik dit topic. http://forum.girlscene.nl…and/list_messages/222545.
Ik zou dus op date gaan en hij had het gecanceled met een smoes, maar gaf uiteindelijk toe dat hij het gewoon heel eng vond. Bang dat het niet zou klikken en hoe hij zich moest gedragen.
Het punt is dat het nog niet echt beter gaat. We deden erg kortaf tegen elkaar. Ik denk dat hij zich een beetje schaamde dat hij toe had gegeven dat hij het eng vond. Maar toch. Ik kan ook niet meer echt leuk doen omdat hij steeds zo kortaf doet. Van de ene kant wil ik op hem wachten omdat ik me zo ontzettend goed voel bij hem. Maar van de andere kant ben ik bang dat het gewoon dood loopt en mijn tijd verspil. Ik voel me nu al twee weken iedere dag onzeker en dat wil ik gewoon niet meer. Ik ben alleen bang dat ik enorme spijt krijg als ik merk dat hij me over een tijdje wel echt graag zou willen zien.
Ik ben er de laatste tijd al zo vaak over begonnen tegen hem. Puur om hem duidelijk te maken dat ik het serieus meen en me er niet goed bij voel. En zijn woorden kunnen me gewoon niet gerust stellen. Maar ik wil er niet al te vaak over beginnen want ik weet uit ervaring dat dat helemaal niet werkt bij een jongen. Wat vinden jullie dat ik moet doen?