Bang dat ik spijt krijg.

Laatst plaatste ik dit topic. http://forum.girlscene.nl…and/list_messages/222545.

Ik zou dus op date gaan en hij had het gecanceled met een smoes, maar gaf uiteindelijk toe dat hij het gewoon heel eng vond. Bang dat het niet zou klikken en hoe hij zich moest gedragen.

Het punt is dat het nog niet echt beter gaat. We deden erg kortaf tegen elkaar. Ik denk dat hij zich een beetje schaamde dat hij toe had gegeven dat hij het eng vond. Maar toch. Ik kan ook niet meer echt leuk doen omdat hij steeds zo kortaf doet. Van de ene kant wil ik op hem wachten omdat ik me zo ontzettend goed voel bij hem. Maar van de andere kant ben ik bang dat het gewoon dood loopt en mijn tijd verspil. Ik voel me nu al twee weken iedere dag onzeker en dat wil ik gewoon niet meer. Ik ben alleen bang dat ik enorme spijt krijg als ik merk dat hij me over een tijdje wel echt graag zou willen zien.

Ik ben er de laatste tijd al zo vaak over begonnen tegen hem. Puur om hem duidelijk te maken dat ik het serieus meen en me er niet goed bij voel. En zijn woorden kunnen me gewoon niet gerust stellen. Maar ik wil er niet al te vaak over beginnen want ik weet uit ervaring dat dat helemaal niet werkt bij een jongen. Wat vinden jullie dat ik moet doen?

Dit sowieso aan hem vertellen. Desnoods in een mail. Bij mijn vriend duurde het ook heel lang voor ik doordrong dat ik echt om hem geef. (ruzies etc. ga ik verder even niet op in). Totdat een collega zei dat ik echt om hem geef, en hij zei moet ik haar dan vergeven en haar een 2de kans geven? Zei ze hahaha je moet blij zijn als ze jou een tweede kans geeft. Na alles uitgepraat te hebben zijn we weer samen ;$ dat is wel fijn! Maar dat terzijde.

Wat niet is kan misschien nog wel komen denk ik. Hoe oud is die jongen?? Misschien is hij wel heel verlegen.

@LisaCatharina. Bedankt voor je reactie! Het is eigenlijk meer dat ik hem opnieuw een kans moet geven. Hij zei namelijk eerst dat hij niet wilde omdat ik het miss toch niet helemaal was. Maar dat vond ik raar omdat hij nooit iets had laten merken, was gestopt met roken omdat ik roken maar niks vind enzo. Dus toen ik vroeg of hij het niet gewoon heel eng vonf gaf hij dat toe, en hij benadrukte dat het echt niet aan mij lag. Maar op de een of andere manier doet hij nog steeds kortaf en niet gezellig dus voor mijn gevoel is de kou nog steeds niet uit de lucht. En dat knaagt echt aan me, voel me er zo rot om omdat ik hem echt heel leuk vind. Dus ik heb nou zoiets van…take it or leave it. Maar ik weet niet goed hoe ik dat moet zeggen.

Mja, als je het risico echt niet wil nemen dan zou ik gewoon het contact verbreken. Dan weet hij het ook wel.

Ja daar heb je wel gelijk in. Het lijkt wel alsof hij geen moeite doet. En niks doet met wat je zegt. Hoe leuk jij hem ook vind. Je moet je verstand nu laten winnen van je hart! Ik zou als ik jou was hem nog wel een mail sturen met jou gevoel daarin rondom hem, en dat als hij zo blijft doen jij geen moeite meer in wil gaan steken.

Succes! xx <3

Wil je nou echt een relatie met iemand die heel lang over jou getwijfeld heeft? Ik zou me er niet goed bij voelen.

Ik heb hem net een sms gestuurd. Of hij hij het binnekort wel aandurft of me in ieders geval een beetje zekerheid kan geven over hoe lang het duurt. En dan stuurt hij: Hoop eigenlijk dat ik je binnenkort wel een keer zie. Maarja, wat is binnekort he:P Ik geef hem een paar weken, en ondertussen probeer ik gewoon van hem los te komen!

@BettiePage: Hij twijfelde niet. Hij durfde niet en heeft toen maar gedacht van…miss is ze wel niet leuk ofzo. En ik vond dat raar dus toen ik er naar vroeg zei hij…ik durfde gewoon niet maar dat vindt geen enkele jonge leuk om toe te geven. Je weet toch dat ik je leuk vind.

Ik vertrouw hem daarin moet ik eerlijk zeggen. Maar het voelt sindsdien niet goed, dat bedoel ik. En dat ligt wss ook groot en deels aan mezelf want ik maak me nogal snel zorgen.

Als het echt zo is dat hij niet af wil spreken omdat hij niet durft wat is hij dan en ongelofelijke pussy. Maar ik zou ook niet op hem willen wachten, het is inderdaad zoals je zegt take it or leave it, zijn probleem als hij je laat lopen.

Dat was ook mijn 1e gedachte. Maar dan ben ik op terug gekomen. Ik vind het van mezelf zo kort door de bocht om altijd maar het slechtste en stomste van iemand te denken. Maar ik vind wel dat hij alsnog snel zal moeten komen, anders heeft hij echt pech. Ik vind het evengoed eng om op 1e date te gaan maar doe het wel omdat ik een doel heb, dat moet hij snappen.

Omdat jij je zo goed bij hem voelt moet je echt heel duidelijk zijn, je zegt tegen hem óf we gaan nu afspreken óf het is over. Als hij kiest voor t tweede weet je genoeg en als hij bang is voor t afspreken zelf moet je hem echt pushen naar die eerste date want proberen kan nooit kwaad.

Ja, dit is een vervelende situatie. Ik maak nu ongeveer hetzelfde mee als jou, het verhaal is bijna hetzelfde. Ik ga gewoon binnenkort tegen hem zeggen dat ik écht met hem wil afspreken, en dan een datum prikken. Het enige verschil is dat ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft mij ook verteld dat hij het eng vind om me te ontmoeten. Maar als hij je echt helemaal te gek vindt, dan zal hij dit uiteindelijk wel doen. Hij heeft gewoon tijd nodig. Maar niet te veel natuurlijk, want als er echt helemaal niks van gaat komen, moet je hem gewoon duidelijk maken dat je er klaar mee bent en dat hij het kan uitzoeken.

Je moet inderdaad niet altijd het ergste van iemand denken, dat vind ik ook achterlijk, als mensen dat doen. Sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig, dat is gewoon zo.

Ik vraag me trouwens af wat er achter zit… Misschien is hij wel heel erg gekwetst geweest in het verleden en heeft hij nu gewoon bindingsangst. Als het het laatste is, dan moet ik je wel waarschuwen dat je heel veel geduld gaat moeten hebben.

Dit is gewoon echt precies mijn situatie, met alleen er bovenop dat we nu ruzie hebben.
Geen idee dus, upje!

@Brod, ik heb echt geen idee. Als ik hem zo hoor dan valt het wel mee. Het is wel op een vervelende manier uit gegaan met zijn ex maar hij doet nooit overkomen alsof hij dat echt erg vindt enzo, hij is echt klaar met haar.

Misschien dat het aan mijn werk ligt. We hebben elkaar 1x in de kroeg ontmoet toen ik aan het werk was. Ik werk in de weekenden in een feestcafé. Hij zegt het nooit met zoveel woorden maar ik merk aan zijn opmerkingen en desinteresse in mijn werk dat hij het maar niks vindt dat ik werk met jongens aan mijn bar en blabla. En dat begrijp ik echt he-le-maal. Alleen ik heb gezegd dat ik voor zoiets prils niet mijn baantje (waar ik ontzettend veel plezier in heb) op ga geven omdat het hem niet aanstaat.

mn beste vriendin heeft gister tegen dr vriend gezegd dat ze tijd nodig had om natedenken, hijzelf was er kapot van, en zei ook wel maar ze wist het niet meer. telkens maakt haar ex haar in de war. ze is nog nooit zo verliefd geweest toen. maar dit keer voelde ze zich echt goeed bij die ene jongen, alleen dr ex moet het altijd verpesten als het goed gaat. hij speelt met haar, en ze heeft het zelf wel door maar ze kan er niks aan doen want ze houd gewoon nog zoveel van hem… ik wil dat het weer goed komt tussen haar en haar huidige vriend omdat ik weet dat ze allebei heel veel van elkaar houden… alleen weet ik zelf niet wat ik er aan kan veranderen.

@Locelikethat. Ik denk dat jij er niet veel aan kunt veranderen. Het is het gevoel en de keuze van je beste vriendin. Wacht gewoon af. Maar als ze je om advies vraagt kun je haar natuurlijk wel vertellen dat je het onverstandig vindt als ze voor haar ex zou kiezen.

Klinkt cliché, maar als een jongen echt met jou wil afspreken dan doet hij het ook.

Hmm… Het lijkt mij een heel ongemakkelijk gevoel…
Je weet wat je voor hem voelt en je weet dat het iets moois zou kunnen worden, ook weet je wat hij voor jouw voelt… maar het komt er niet uit. Van zijn kant moet er echt wat veranderen denk ik. Anders denk ik dat hij je inderdaad moet verliezen. Je kunt wel blijven wachten en blijven hopen, maar jij moet ook door.

Je het voelt gewoon zo…zo machteloos:P Ik wil hem heel graag en wil hem ook best wat ruimte geven om de moed te verzamelijk. Maar hij moet ook snappen dat ik me dus onzeker voel in die afwachting. Vooral omdat ik dan bang ben dat ik hem wat ruimte geef, en dan stank voor dank krijg. Maar volgens mij is ieder meisje daar onzeker over.