Bang dat ik hém leuk vind. ALWEER

Om een verhaal van 2 jaar kort te houden, ik en een jongen hebben twee jaar lang op elkaar heen gelopen. Tot vorige zomer, toen kregen we ruzie. We hebben heel lang ruzie gehad en het was allemaal heel pijnlijk, want ik vond hem gewoon nog leuk. Ondanks dat ik een vriend had.

Het was na een tijdje allemaal goed enzo, maar gewoon niks meer van zijn kant. GEEN KANS.
Tot een paar weken terug. Ik heb net een nieuwe vriend en hij merkte dat ik er vet blij mee was. Opeens was hij vet geïnteresseerd hoe onze ‘date’ was. We praatten over wie hij leuk vond en over een meisje die hij leuk vond vroeger. Ik was en ben nu de enigste waarmee hij kan praten over dat. Hij vertelde ook dat een meisje hem had gevraagd enzo, hij had nee gezegd en ik mocht het echt tegen niemand zeggen blahblah.
Hij begint nu ook steeds het gesprek en als ik even niet reageeer is het zo van Negeerr…
Hij is vet geïnteresseerd hoe het gaat en ik had een nieuwe bikini en hij helemaal blij voor me.

ik ben nu dus bang dat ik hem weer leuk ga vinden. Ik heb nu een andere vriend, maar ik blijf een zwak voor hem houden. Ik zie hem nu gewoon als een normale vriend en ik wil dit graag zo houden. Want het gaat NOOIT wat worden tussen ons.

De optie niet meer met hem omgaan is er ook niet, want ik heb zijn nummer wel een keer delete enzo afgelopen jaar maar dan praat hij toch wel weer, of ik kom hem tegen.

Wat kan ik het beste doen?

Zijn nummer blokkeren, en hem overal op verwijderen. Het heeft toch geen nut om contact te houden, omdat jij altijd een zwak voor hem zal hebben.
Ook heb ik het idee dat hij alleen maar contact wilt omdat het nu goed gaat met jou, en je gelukkig bent.