bang dat ie vreemdgaat

het slaat echt nergens op, maar ik ben elke dag opnieuw bang dat mijn vriend zal vreemdgaan. het komt denk ik door het feit dat mijn ex heel erg vreemdging en ik nu niemand meer vertrouw, ik heb het er zo vaak met hem over gehad dat ik er bang voor ben, en hij is dan heel lief en zegt dat het nooit zal gebeuren. maar dat gevoel gaat niet weg
iemand tips?

[i]Nee ik heb hetzelfde. Ik wil hem echt vertrouwen, maar ik kan het gewoon niet. Vooral omdat ik weet dat HIJ bij zijn exen is vreemdgegaan…

nouja upje voor jou, ik kan ook wel tips gebruiken :astonished:[/i]

(leestekens?)

Hoe lang heb je al met je vriend? Je zou hem toch echt meer moeten vertrouwen.

Ik heb niet echt tips…

Inderdaad, leestekens alsjeblieft, dit is erg lastig.
En tja, vertrouwen is toch ‘de basis van een relatie’…

ik heb nu bijna een jaar met hem hij was een week voor dat hij met mij kreeg nog echt een player, had elke week een ander enzo. dus ik vind het moeilijk te geloven dat hij ineens veranderd is. hij heeft wel toen het een week uit was tussen ons contact gehad met een ander meisje hij heeft haar 1 x geschuurd op het schoolfeest. maar dat is meer dan een halfjaar geleden. verder heeft hij niks gedaan waardoor ik hem niet zou vertrouwen dus ik heb geen idee wat ik ermee aan moet.

Het is al heel wat dat hij opeens klaar lijkt te zijn voor een lange relatie (eerst elke week een ander, nu al bijna een jaar dezelfde)

Ik denk dat het enige bevestiging geeft dat hij alleen voor jou gaat…

Volgens mij heb je gewoon even tijd nodig; je groeit vast wel over die angst heen

ja i hope so

iemand nog tips?

ja, nu heb je een andere vriend die moet je vertrouwen je moet je ex en je huidige vriend onderscheiden va elkaar hij is een heel ander persoon, kwel je zelf neit zo en blijf niet hangen in het verleden van je ex!

Geschuurd ^^ haha.
Maar je kunt hier weinig aan doen denk ik, het enige wat je kunt doen is wachten en erachter komen.

Ik heb er ook beetje last van.
Waar mijn vriendje woont is het bijna normaal vreemd te gaan.
En al die meisjes enzo om hem heen enzo helpen ook niet echt xd.
Maar aan de andere kant is zijn ex vreemdgegaan hij weet dat zoiets echt pijn kan doen dus hij zal het ook niet zo snel doen…
Maar ik blijf twijvelen…:flushed:
Ik denk dat er niet echt tips zijn:$
sorry…

kuskus.

Ik had er last van.
Ik kan er maar 1 oplossing op vinden, vertrouwen. En dat komt met de jaren, maanden,…
Hoe langer jullie elkaar kennen en bij elkaar zijn, hoe meer je elkaar kunt vertrouwen.
En als hij je eerder heeft bedrogen; dan kan je hem nooit voor de 100% vertrouwen. :wink:
xxxxxx

Ik had er last van, maar dan meer omdat mijn ex dacht dat ik vreemd ging (toen we nog wat hadden) omdat een ex van hem vreemd was gegaan. Ik ging me er behoorlijk aan irriteren, ook toen ik het uitmaakte was hij ervan overtuigd dat ik vreemd was gegaan.

Maar het is even een knop die om moet, je moet hem en jezelf vertrouwen.
Ik zou hem niet teveel gaan verbieden, dat werkt alleen maar averechts.

Ik ben niet bang dat hij vreemdgaat, want dat zou hij nooit doen. Maar ik ben weleens bang dat hij iemand ontmoet die veeel leuker is, en daar dan verliefd op word…

ja dat laatste heb ik dus ook heel erg

Zelfde probleem hier, ik ben er ook doodsbang voor en ook zegt hij precies zoals jouw vriend dat het nooit zal gebeuren.

en zoals hierboven dat hij ook iemand ontmoet die veel leuker is daar ben ik ook echt doodsbang voor.

ik heb geen last van exen of zo. maar mn vriend is maanden terug wel een x vreemgegaan. ik weet dat hij er spijt van heeft. en ik weet ook eigenlijk wel zeker dat hij het niet meer zou doen. hij gaat 100% voor me nu. maar zoals hier boven ook genoemd. ben echt bang dat hij iemand ontmoet die leuker en knapper is en daar verliefd op word. maar ik hou van m, hij ooke cht van mij. eerst wou ik neit emer dat hij alleen uit ging. maar toen is hij toch nog een paar keer alleen uit geweest. en toen heeft hij bewezen dat hij echt niet vreemd zou gaan. en door dingen gewoon ook apart van elkaar te doen begin ik hem dan emer te vertrouwen. maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is?

dat heb ik dus nu…
vooral hij nu op vakantie is en me vandaag zou bellen maar dat nog neit gedaan heeft…
en het zo normaal lijkt te zijn waar hij vandaan komt