Bang dat hij mij verlaat.

Ik heb sinds vorige weer een relatie met de jongen die ik al jaren leuk vind.

we hadden al een keer eerder iets maar na een week zei hij dat hij niks met mij wilde omdat hij een ander leuk vond. zo iets is al ongeveer twee keer voorgekomen.

Nu zegt hij dat het de grootste fout uit zijn leven was en zijn we na 1 jaar eindelijk weer samen.

het probleem is dat ik bang ben dat hij mij weer verlaat en ik begin echt een controle freak te worden, hij wordt er helemaal gek van maar zegt dat hij mij ook wel begrijpt.

Hij wilt zijn beste vrienden niet vertellen dat wij wat hebben omdat het waarschijnlijk veel ophef veroorzaakt.
Zijn beste vriend vond mij vroeger leuk en heeft het toen met zijn vriendin uit gemaakt, nu zijn die twee weer bij elkaar en de beste vrienden van mijn vriendje.

ik weet echt niet wat ik moet doen want ik ben bang dat hij me weer zo snel verlaat en ik vind hem echt heel leuk

iemand tips?

ik ben bang dat het er aan ligt omdat ie onzeker is, en ik vind hem nog steeds heel erg leuk

Waarover denk je dat hij onzeker is? Of hij je wel leuk vindt? Op mij komt het een beetje over alsof hij heel onvolwassen is, maar goed ik ken hem natuurlijk niet!

hij is in de brugklas heel erg gepest daar was ik zelf bij en weet dat hij vroeger echt een kut tijd heeft gehad

up?

Natuurlijk ben je bang dat hij het weer flikt, zou ik ook zijn. Toch vind ik dat hij het zijn vrienden moet vertellen, jammer dan als het ophef veroorzaakt, maar ik vind niet dat je stiekem hoeft te doen over een relatie. Hij moet er gewoon eerlijk over zijn en ik denk dat je gewoon maar moet geloven wat hij zegt, dat hij een grote fout heeft gemaakt en nu dus echt met jou samen wilt zijn. Het vertrouwen moet sowieso nog groeien. X

Het is heel logisch wat jij denkt.
Ik zou het ook denken. Mijn ex heeft het ook meerdere keren uitgemaakt, terwijl hij wel echt om mij geeft of zelfs van mij houdt. Nu heeft hij een ander vriendinnetje, maar hebben wij nog wel veel contact. Ik ben blij dat hij iemand anders heeft, omdat ik mezelf dat niet nog een keer wil aan doen. Sommige jongens kunnen het gewoon (nog) niet, die blijven niet bij je en zullen het altijd uitmaken na een korte periode.
Als je denkt dat hij na een jaar echt veranderd is kan je er mee doorgaan. Als je er mee doorgaat, vertrouw hem gewoon volledig en probeer niet te veel die control freak uit te hangen. Als je dit niet kan moet je er mee stoppen.