Bang dat hij met veel meisjes appt..

Er is een hele leuke jongen, en hij vind mij ook leuk zegt hij. Als ik meestal heyx appt, appt hij dat ook terug, maar hij was net een hele tijd online, en heeft haast niks tegen mij uitzich zelf gezegt. En als hij al niet met “x” terug appt, ben ik al bang dat hij me niet meer leuk vindt… :bored:

Misschien appt hij wel met allemaal andere! :flushed:

Zo’n jongen heeft waarschijnlijk ook nog andere mensen met wie hij praat. Het betekent niet dat hij al zijn tijd meteen aan jou moet opofferen.

Een beetje overbodig dat je hier een heel nieuw topic voor aanmaakt he…

Je moet je niet teveel zorgen maken, misschien is hij wel bezig en appt hij je daarom niet meteen terug. En altijd met ‘x’ appen is niet normaal hoor, je kunt ook gewoon een normaal gesprek houden. Heb je al eens met hem afgesproken met zn tweetjes?

Ja al 2x op school. En ja dat is waar. Maar soms appt hij altijd heel leuk en heel lief, en meteen als ik iets terug heb gestuurt. Maar net stuurde ik wat en toen was het gewoon een hele droge nee

Zo zijn jongens nou eenmaal altijd. ene moment lief en dan droog op whatsapp.
Gewoon die jongen lekker zijn gang laten gaan. App hem een tijdje niet, laat hem maar komen.

Bedankt! Ik hoor net dat hij ruzie heeft met zn beste vriendin. :flushed: Hij begon opeens te schelden. Ik dacht echt dat er heel wat aan de hand was. Maargoed ik hoop dan dat ie zo weer normaal gaat doen…

Jongens zijn gewoon aparte gevallen, ene keer doen ze kortaf en dan appen ze weer leuk. Laat hem lekker jou appen, als hij je zo leuk vindt doet hij dat echt wel. En meestal praten ze met meerdere meisjes tegelijk ja, maar als hij je ziet zitten gaat hij wel moeite voor je doen.

:""""")
jij bent heus niet de enige met wie hij praat dus logisch dat hij soms lang online is maar niets tegen je zegt stel je niet zo aan

Ja ik moet me inderdaad niet aanstellen… maar ik vind hem gewoon zoo leukk!

Dit, en overal x achter zetten is pittig irritant.

Hoeveelste topic is dit al over die jongen? Calm your tits down
Je moet een beetje relaxed doen denk ik. Niet er 24/7 mee bezig zijn. Als hij je leuk vind reageert hij echt wel en alles.

Klopt x
Hahaha, nee maar meid die jongen heeft ook een leven.

Ik heb nooit die periode gehad dat ik ging kijken hoelang hij online was en of hij mijn bericht had gezien gelukkig.

Maar stel je niet zo aan, tuurlijk praat hij met andere mensen.
En niet elke keer met een : X aankomen want hier zijn de meeste mensen snel mee klaar…
Begin gewoon een normaal gesprek.

Je hebt toch een vriendje? Stop met topics aanmaken.

HAHAHA :cold_sweat: