bandshirts.

[b]hiii.
ik wil een paar leuke bandshirts kopen van bandjes zoals o.a. all time low, boys like girls, fall out boy, kids in glass houses, the kooks, the maine, mcfly, nevershoutnever, paramore, sky sailing, travis en you me at six.
ik zit al echt 2 weken te zoeken op sites, ik woon in den haag en daar weet ik niet echt of er winkels zijn waar je shirts van deze bands kan kopen…
maar ik ken al sites zoals large.nl maar daar hebben ze niet echt veel bands die ik luister, en als ze dat wel hebben dan zijn de shirts niet zo leuk haha. xd
dus ik vroeg me af of jullie nog nederlandse of engelse sites kennen waar ze bandshirts verkopen van deze bands?
liever geen amerikaanse want ik ben een beetje bang voor gezeik dat ze straks niet aankomen of dat ik invoerrechten moet betalen…

xxxxxxx.[/b]

Band shirts zijn alleen maar leuk als je ze koopt bij een concert, dan zit er namelijk een herinnering aan vast.

Misschien kun je een shirt kopen en daar zelf een afbeelding of de naam van een band op maken? Want ik denk dat ze de sommige bands die jij noemt gewoon niet op een shirt hebben (behalve met concerten), omdat er niet zo heel veel mensen naar luisteren.

ja, maar ik vind wel op amerikaanse sites heel veel enzo dus dat vind ik een beetje jammer… maar ik kijk wel even ja, bedankt.

Ebay! Daar haal ik alles vandaan! en ja dat is betrouwbaar. ALLES is bij mij aan gekomen en ik heb in totaal al iets van 300 euro via ebay gekocht. 2x geld terug gekregen omdat het niet meer leverbaar was. dus super betrouwbaar.

dankje! dus ook alles wat uit engeland komt enzo? of alleen de dingen uit nederland?

hebben ze dat niet bij large?? zitten altijd heleboel pages met bandshirts in voorin de gids. verder ebay…

edit: zie net dat je niet bij large wilt kopen…

Ik zou gewoon op de sites van de band kijken, iniedergeval bij de Engelse bands aangezien je niet vanuit Amerika wil bestellen. Ik heb trouwens héél vaak schoenen en shirts uit Amerika besteld en nooit problemen mee gehad, ook nooit iets extras hoeven te betalen ofzo. En anders idd ebay ook.

Niet alles is zomaar betrouwbaar bij Ebay, maar als BlinkDay jou dan een naam van een betrouwbare verkoper geeft die bandshirts verkoopt dan moet het wel goed komen.

http://www.attitudeholland.nl/

Engeland, Amerika, Hong Kong, Vietnam, Korea. Overal dus :stuck_out_tongue:

OOOO dankje voor het geweldige idee!
Ik heb me toch een geweldig Guns 'n Roses shirt gevonden! :"D

okee dankje allemaal! (:
@blinkday & melinda87 jaa idd, bij welke verkoper op ebay heb je wel eens spullen gekocht? want dan weet ik iig zeker dat die betrouwbaar is.

laatste 2 zinnen van 't berichtje was trouwens voor BlinkDay haha.

http://www.districtlines.com < heeft iemand ooit hier shirts besteld?

upp.

-dubbele post-

Nope maar eerst wel vaak bij smartpunk. En als je naar de site van smartpunk gaat staat er Smartpunk by districtlines. Dus dan neem ik aan dat je die ook kunt vertrouwen!

Pffooe weet ik niet meer. overal haal ik wat vandaan. Je moet gewoon naar de positieve feedback kijken. Dan weet je of je goed zit.

http://i54.tinypic.com/2mg867n.png