bandshirts... Hoe te combineren

Ik heb héél veel band shirts, alleen heb ik geen idee hoe ik ze leuk kan combieren… Ik heb vooral M en L. Band shirts worden vooral in mannenmaten gemaakt, soms ook wel in dames maten alleen die zijn zo klein!.

Dus mijn vraag is, hoe kan je een te groot band shirt leuk combineren (de L dus… de M zit redelijk normaal)

Ik heb een shirt dat ik draag met een grote geruite blouse, skinny jeans en wedges van de H&M.

Hier was volgensmij al een topic over…

Ze staan het leukst met een panty of een legging.

poeh ik zit met hetzelfde probleem:Pal heb ik ook een paar strakke bandshirt:)dus upjeeee :grinning:

Als ie groot genoeg is kan je er misschien ook een legging onder dragen en in de taille een riem zodat het wel wat vrouwelijker wordt,
Voor de rest weet ik het niet goed eigenlijk, k vind het namelijk niet zo heel erg leuk

Ik zou een taille riem doen.
Met een legging daaronder, en het afmaken met hoge pumps.
Anders word het zo’n mannelijke outfit.

Ik draag er skinny jeans bij en all stars enzo. Ik zat zelf ook al te denken om het met een legging te combineren maar dat gaat dus niet omdat de shirts te kort zijn.

Je kunt ook een riem onderaan het shirt doen zegmaar, maar het ligt er heeel erg aan wat voor shirt het is.

Nou ja ff een beschrijvig dan :stuck_out_tongue:

gewoon een recht toe recht aan shirt in mannenmaat L
dus totaal geen vorm en wijd.

Ik zou hem aan de zijkant knopen…

Ik heb een bruin blink182 bandshirt in maat L.
Maar ik draaag hem gewoon of als jurkje, of over een skinny met blazer en gladiator heels .

maar iets over dat shirt heen… zit dat niet heel verrot bij de mouwen, want die mouwen zitten toch niet aangesloten?

Ligt eraan wat je er over heen draagt maar soms kan het heel verrot zitten…

Je kan ook een kort zwart/grijs/wit rokje er onderaan doen of shorts. Doe ik ook als ze net niet lang genoeg zijn.

als hij heel lang is, een panty + leuke shoentjes.
en een vest (basic, wel zo’n 1ntje met capuchon) of gewoon met een skinny jeans.

Ja, daar dacht ik ook meteen aan.

Een panty/-egging eronder als hij lang genoeg is, misschien nog een riem erbij.
En als hij te kort is, met een blouse erover of met een vest en een broek eronder.

heeft iemand anders foto’s ? =) is misschien ook wel leuk:)

Ik heb een lang, zwart met roze Ramones-T-shirt, in een vrouwenmaat. Maar het t-shirt zelf is lang, en ik ben klein, dus het staat best wel mannelijk.
Mijn oplossing ervoor is:
skinny jeans + zwarte pumps + roze nagellak (hetzelfde kleur als de print op het t-shirt)