Bandeaus!

Ik heb hier nog geen topic over gezien dus maak ik hem zelf maar aan.
Gister was ik in Antwerpen en ging ik zomerkleding shoppen bij forever 21.
Je had daar ZOVEEL leuke dingen! Niet normaal.
Toen ik bij de bikini afdeling was met mijn handen vol zomerkleding viel mijn oog op iets leuks.
Een bandeau! Ik had er gelijk 2 gekocht, een mintgroene met kant en eentje met bloemetjes.

(sorry voor de grootte)
Bron: google

Toen ik al mijn zomerkleding had afgerekend en eindelijk thuis was met spierpijn in mijn handen en armen van het kleding mee sjouwen, paste ik gelijk de bandeaus.
Ze zijn echt super leuk onder loghangende, doorschijnende topjes!

Bron: google

Wat vinden jullie van bandeaus? zouden jullie ze aan doen in de zomer, zonder hempje erover of juist met hempje?

Bron: we heart it

Ze zijn jammer genoeg volgens mij niet in nederland te koop, misschien bij de h&m maar je kunt ze ook online bestellen.

Ik vind ze leuk, maar eigenlijk te bloot. Net als vele andere dingen, ligt het er wel aan waar je het onder draagt of naar welke gelegenheid je het draagt. Ik persoonlijk zou ze niet zo snel onder een doorschijnende blouse dragen als ik gewoon naar school of de stad ga. Echter zou ik ze wel naar de stad dragen wanneer ik op vakantie zou zijn :slightly_smiling_face: Onder een hemdje met wat dieper uitgesneden mouwen vind ik het wel heel leuk!

Ik vind ze echt super leeuk! Waar kan je ze eigenlijk kopen in nederland? :blush:

Ik denk dat het in Nederland heel weinig gedragen word, omdat het snel ordinair geovnden word. In amerika is dat minder heb ik het idee.
Wel heel jammer want ik vind ze ook echt heeeul leuk haha.

Ik zou het ook niet naar school of iets dergelijks dragen, maar op vakantie bij 30 graden zou ik het wel doen, maar wel met nog een beha eronder voor het comfort haha.

Ik vind ze leuk voor een festival oid. maar dan wel met iets eroverheen. Ik droeg ze altijd met een bandshirt waar ik de zijkanten open geknipt had. Helaas zijn bandeau’s niet meer zo geschikt met mijn cupmaat, want ze zijn wel chill

Ik vind juist dat het minder ordinair is omdat je juist meer huid bedekt ipv dat je je bh ziet.

dat weet ik niet maar het zou goed kunnen dat je die bij de h&m kan krijgen! En anders kun je ze ook altijd nog online bestellen bij bijvoorbeeld forever21 x

Leuk! Maar het is wat te bloot voor in Nederland. Op vakantie misschien wel!

Ik vind het niks. Sowieso vind ik veel kleding tegenwoordig te bloot. Een bandeau top is in mijn ogen namelijk nog steeds ondergoed, net als bralets of korsets.

In Nederland is dat in best veel winkels te koop hoor. New Look, H&M, zelfs de C&A…

Ze hebben bandeau’s bij de H&M inderdaad.

Ik vind ze leuk onder verknipte bandshirts met “lage okselgaten”, zeg maar :’)
Zelf hou ik niet zo van bh’s onder doorzichtige blouses, maar als dat echt graag wil dragen zien bandeau’s er net wat minder bloot uit. Op vakantie vind ik het sowieso kunnen (ook zonder iets eroverheen), maar dan lijkt het ook gewoon op een bikinitop.

bij de hema verkopen ze zwart en witte bandeau’s
zelf wil ik er ook eentje voor mijn playsuit zodat je de bandjes niet ziet :wink:

Jup, deze staan zeker op mijn wishlist voor de zomer! :slightly_smiling_face:

Ik bedoelde dan dat ik ze denk ik zo ga dragen

of onder een doorschijnend blousje/los zittent shirtje

ik draag ze niet naar school hoor, wel op vakantie en in het weekend dan.

Bij de primark heb je ze ook in neon kleuren.

leuk! dan zal ik daar snel eens gaan kijken x

Ik heb een zwarte met kant van de primark (:
Maar het drukt mijn borsten samen zegmaar, dan zie je zo’n bobbel heel irritant.

Ik vind bandeaus echt superleuk met een shirtje met lage oksels of met highwaisted shorts :slightly_smiling_face: Ik heb ze ook bij de hema gezien!

Yessssssh ik houd van bandeaus. Very much.