bandeau jurkje met horizontale strepen.

Hii!

Ik heb een vraagje, ik wil een bandeau/ strepless jurkje kopen.
De kleur is donker blauw/zwart met hele dunne witte horizontale strepen/lijnen.
Mijn lengte is ong. 1.65meter, mijn bouw is slank en wel gewoon borsten en billen.
Ik vroeg me af of ik hierdoor kleiner word als ik zo’n jurkje koop, of dat mijn figuur verknalt word haha.
Onder het jurkje doe ik blauwe hakken van de invito aan zodat ik langer lijk!

Weten jullie daar wat meer van over? Want van fashion heb dus echt geen verstand .

Ik denk dat je het jurkje maar gewoon moet gaan aanpassen en eventueel aan een verkoopster kunt gaan vragen of hij mooi zit?

verkopers zullen toch altijd ‘ja’ zeggen zodat je t jurkje koopt.

zulke verkopers heb je helaas ook nog ja :c

[size=2]http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearnl/en/pullandbear/29016/DRESSES#/1111622/STRIPE%20PRINT%20DRESS%20WITH%20SWEETHEART%20NECKLINE

Dit is het jurkje, ik heb dit jurkje ook in het blauw met bloemen.
Die zit gegoten en daar komt me figuur er wel goed uit!
Volgende week heb ik een verjaardag, het is in 't dorp, het thema is ‘Chique de Friemele’ maar omdat ik de fotograaf ben en ik eigenlijk niet met uitgenodigd als gast vind ik zelf dat ik niet speciaal een dure jurk moet gaan kopen.

** het is van Pull and Bear, dus ik helemaal naar rotterdam of tilburg, aangezien ik in utrecht woon. En via de site kan ik hem gewoon bestellen.

ik hou daar zelf totaal niet van, voor mij is het echt killing voor mn figuurtje.
maar als jij hem mooi vind, gewoon doen!!

Als ik eerlijk ben staat het ook echt niét mooi bij 't model.

Dit is het bloemen-jurkje, liever geen quote.

Zou dit jurkje ook bij mijn figuur staan?
http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearnl/en/pullandbear/29016/DRESSES#/1111582/STRIPE%20PRINT%20DRESS

Denk het wel hoor!

Ik vind de linkjes die je gepost hebt beide niet zo leuk, terwijl ik dat jurkje van die foto wel vet leuk vind haha!

haha ja ik ben echt verliefd op dit jurkje, maar omdat ik hem al wel eens vaker aan heb gehad kent iedereen hem al… En ja ik vind het dan niet echt origineel om dat jurkje dan aan te doen op dat feest.

Welke zouden jullie aanraden?
De horizontale lijnen of de random lijnen?
Want ik kan nooit beslissingen maken…

Ben jij dat op die foto? Wat een goddelijk figuur heb je dan, jee :bowing_man:

En ik weet niet helemaal, horziontale strepen doen vrijwel niemand hun figuur goed (dan heb je ook nog altijd uitzonderingen haha) maar op een of andere manier denk ik dat jij het wel kan hebben! En dan zou ik voor het eerste jurkje gaan.

hihi ja dat ben ik, maar ik beweeg echt heel veel hoor.
Ik heb altijd al 10 kilometers gefietst in de loop van de jaren, aangezien ik in een dorpje woon.
Dus fietsen is wel goed voor de benen, dat ben ik wel wat meer gaan waarderen als ik weer een pokke eind moet fietsen…

Ik heb alleen bijna geen heupen, dus ik zit echt in dubio welk jurkje het best bij me past.
Want door deze houding lijkt het alsof ik meer heup heb hahaha.

Ik vind het tweede jurkje met die random strepen heel leuk! En ik denk dat het je heel goed zal staan.

jij hebt echt een mooi figuur

upje?
want ik weet nog steeds niet welke het nou beste staat.
het lijkt of het tweede jurkje van dikker materiaal is gemaakt?

Mijn figuur lijkt echt heel veel op jou, ik ben dun, maar heb ook een kont en billen, maar weinig heup (al komt dit steeds meer, hoeze!).

Ik zou zo een jurkje dan echt dragen als je meer heup wil creëren. Horizontale strepen lijken dat namelijk breder te maken en ze is je heupgebied meer in verhouding met je schouders. Zo creëer je een zandloper figuur. En je hebt het lijf ervoor, ik heb vaak dat eigenlijk vrijwel alles mij staat, dus gewoon kopen!

Ik denk dat ik de jurkjes maar bestel, naar rotterdam dat gaat niet meer lukken. Ik poste de foto’s op GS, ik hoop dat jullie dan vertellen welke het beste uitkomt, niet dat ik opeens klein en breed lijk door de strepen haha!

Ik zou gaan voor de horizontale strepen. Bij het model op de foto vind ik het niet mooi, maar als ik jou figuur zo zie denk ik dat het je heel mooi zal staan!