bandeau Bikini..?

Hey meiden,

Ik heb een klein vraagje ik heb een hele leuke bikini gezien bij de H&M,
Nu is het zo dat ik best well grote cupmaat heb, Kan ik dan een bandeau topje aan…? of is dat meer voor kleinere borsten…?

Xxxxxx

ik heb ook best grote borsten maar als je de goede maat hebt vind ik dat wel mooi zit, heb er zelf ook weer 2 besteld bij de H&M. Maar over het algemeen vind ik het mooier bij meiden met wat kleinere borsten. Maar ik vind bandeaubikini’s meestal super mooi en vooral bij de H&M vind ik ze veel mooier dan bikini’s met een beugel.

kan denk ik bij alle formaten wel, zolang je de goede maat hebt…

Ohw ok, Jah ik heb een D, maar ik had ergens gelezen dat het mooier staat bij meiden met wat kleinere borsten dus ik dacht ff hier vragen (A)

Ja bij mij verschilt het echt per bikini/bh. Meestal heb ik een C of een D, het enige wat een beetje lastig is is dat die bandeaubikini’s meestal niet in cupmaten te krijgen zijn maar alleen in maten als, 34,36,38… En dan kan je hebben dat hij bij je borsten wel goed zit alleen dat de omtrek laat maar zeggen te groot is waardoor hij te los zit.

ik had er vorige zomer ook een gekocht, een best wel prijzige omdat ik dacht dat ie dan beter zou zitten. heb namelijk 75D
maar ik voelde me er niet echt fijn in, vond dat mn borsten heel erg naar de ‘zijkant’ van mn bikini gingen, ookal zat mn bikini gwn goed strak en dat hij een beetje afzakte, niet echt zo mooi
misschien een rare tip, maar ik zou als ik jou was tijdens het passen, heel erg heen en weer springen en m een tijdje aan laten, kijken of hij dan nog goed zit en thuis ook nog een poosje aandoen zonder het kaartje eraf te halen zodat je hem altijd nog terug kan brengen…
ik vind dat ook dat het beter staat bij meiden met een kleinere cupmaat, zeker ook omdat ik vond dat ik er wel wat dikker uit ging zien. wat ik niet ben
sorry voor de lange reactie maar hopelijk heb je er wat aan!

ik heb vorige zomer bij de hunkemoller een bandeau gekocht, en ik heb maat E. dus ja, het gaat wel, en ik vond het mooier zitten als die bikini’s die er uit zien alsof ze speciaal voor groter cupmaten zijn gemaakt.
Ik enk dat je gewoon moet gaan passen, of moet bestellen. En als het er niet uit ziet volgens jou, terug sturen :wink:
succes!

Ik heb precies deselfde cup. en ik heb aan het lezen van deze reactie denk ik dat een gewone bikini met halter ofzo beter is, ik hou er van alls alles op zn plek blijft :blush: zodat ik me geen zorgen hoef te maken (A)

Gaan je tieten dan niet dubbel zitten zegma als je begrijpt wat ik bedoel…? ( sorry voor de rare vraag hoor:$)

Ik zou het als ik jou was gewoon een keer aanpassen, dan kan je zelf oordelen. Misschien zit het wel heel mooi en misschien ook niet.

gewoon een keer aanpassen dan zie je het vanzelf

Ik heb ook zo een bikini gehad en ik heb ook een redelijk grote cupmaat, ik vind het persoonlijk niet mooi… Alleen bij mensen die bijna niks hebben :blush:

Nou ik heb een kleine cupmaat en ik vind een bandeau bikini (ookal vind ik ze zo leuk) niet leuk staan bij mij.
Dan lijken mijn borsten alleen maar kleiner…

Ik vind bandeau bikini’s bij mensen met C/D heel mooi staan. Als je te grote borsten hebt ziet het er afschuwelijk uit, maar als je kleine borsten hebt dat maakt het je nog platter.

Dat had ik dus ook, terwijl ik nog niet eens hele kleine borsten heb. Maar ik was opeens helemaal plat :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb cup A,
en bij mij lijkt het ook niet echt heel mooi… lijkt alsof ik niks heb
ik denk persoonlijk dat het bij meiden met cup B het mooist staat.
trouwens, bij mij vliegt het topje altijd omhoog.

Vind het tussenin idd het mooist. Als je heel mager en cup-A-erig bent vind ik het heel sneu staan (bij veel “celebs” het geval :stuck_out_tongue:). Maar te groot is ook niet zo. Ik denk dat je het zelf het beste even kan beoordelen bij jezelf :slightly_smiling_face:

Ik heb ook net een bandeau bikini besteld op h&m heb zelf C… de neutrale zwarte though.
Enne, jai k vind dat het best kan.

ik heb cupmaat B…
en het maakt mijn borsten echt zo klein:| tot een A ofso…
en ik vind ze zo leuk :’(

btw, ik zag net dat ze er weer nieuwe ophebben staan op de H&M site!

Ik vind juist dat ze je borsten kleiner laten lijken, tenminste dat is bij mij het geval.