bandeau bikini

ik vroeg me af, lijken je borsten kleiner of juist groter in een bandeau bikini? want ik wil graag een bandeau bikini kopen, maar ik heb geen grote borsten, zal ik het dan wel doen?

bij mij lijken ze kleiner (:

kleiner maar ze staan ook leuker bij meisjes met wat kleinere borsten :slightly_smiling_face: ik had er vorig jaar een toen ik nog een 75b cup had nu heb ik 70c en ziet het er niet meer mooi uit

Bij mij leken ze kleiner, maar bij meisjes met kleine borsten vind ik juist andersom… Ik kan ook geen bandeau meer aan, dat wil echt niet.

bij mij ook. maar ik heb er ooit iemand mee gezien met hele grote borsten en dat is ook niet mooi.

ik wou ook een bandeau maar omdat ze daardoor nog kleiner leken maar niet gedaan :’)

dat probleem heb ik dus ook. maar het klopt inderdaad dat het niet staat bij grote borsten. zal ik het maar wel doen dus?

miss beetje persoonlijke vraag maar wat bedoel je met geen grote borsten (qua cup)?

kleiner,

75A is net te klein, 70B is net te groot. ik zit er nu eigenlijk tussenin.

Ik had er eentje aan en het leek wel of me borsten op me rug zaten ofzo.

ik heb er ook een, en als je zegmaar zonder pushup geen decolleté (als je dat zo schrijft :stuck_out_tongue: ) dan zou ik het wel doen want als je bij een triangelbikini dat niet hebt is het niet echt mooi, maar bij baneau valt het dan helemaal niet op.

Ik vind dat het wel kan hoor :slightly_smiling_face:

dan vind ik zeker dat het kan :slightly_smiling_face: ik vind ze heel mooi staan, ik denk dat je borsten er ietwat kleiner van lijken maar niet zo klein dat het lelijk wordt.

haha oke, bedankt. ik ga volgende week opzoek naar een leuke bandeau!

Er was net zo’n topic en een meisje vroeg welke bikini ze zou kiezen, het waren allemaal bandeau-bikini’s.

Het blijkt dat er geadviseerd wordt om bandeau-bikini’s te kopen, als je kleine borsten hebt.

Maar ik heb ook niet de grootste en twee vriendinnen van mij ook niet ,maar die twee vriendinnen hebben ook een bandeau-bikini. [strike]maar dan lijkt het echt plat[/strike].

Ik wil er gewoon een omdat ik ze leuk vindt. 75B kan wel toch?

Ik denk dat ik ze alleen vind staan bij ieligge mensen of kinderen?

hmm, bij mij werden ze geplet. (en ik heb al niet zo veel x’D) maar goed, het ligt er natuurlijk maar net aan of de bikini precies de goeie maat heeft voor jouw borsten. dus ik zou gewoon gaan passen.

Ehm, het zal wel aan mij liggen. Maar bij mij lijkt het niet kleiner.