bandeau bikini met U-beugeltje aan de voorkant

heee :slightly_smiling_face:
ik had even een vraagje: ik ben opzoek naar zo’n bandeau bikini met aan de voorkant zo’n open U beugeltje.
http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GN-257670&page=1&cgname=OSSWMVERZZZ&rfnbr=2514

hoop dat de link het doet :S

maar weet iemand waar in NLD je zoiets kan kopen?
want ik vind ze alleen op victoria secret, en daar vind ik de verzendkosten zo duur van :frowning_face:

Je hebt ze elk jaar bij de h&m.
Je ziet hem hier op de 9e pagina;

http://shop.hm.com/nl/sho…DAM_BEACH_BATH&shoptype=S

h&m … ^^

ik heb er een van de asos, maar dat is niet nederlands haha.

die van de hm is wel een bandeaubikini idd, maar ik wil zo graag met zo’n open U -beugeltje aan de voorkant.
lastigg… :wink:

en die van de H&M heeft ook zo’n U-beugeltje (ik zag het eerst ook niet), maar het is die panterprint. kijk maar goed!

dan moet je alleen wel van panterprint houden…
ik zou het niet weten. upje dan maar (:

maar zend wel naar nederland. :grinning:

Ojaa, ik zie het :slightly_smiling_face:!. Haha, dankje, maar ik hou niet echt van de panterprint.

En bij asos heb ik ook even gekeken, bedankt voor de tip, en daar zitten echt hele mooie tussen! Maar daar is alles dan weer niet gevoerd/padded. En dan vind ik het altijd laatmaarzeggen zo futloos. :S

Ik had zo’n bandeau bikini gepast bij H&M maar maat 36 was opeens superklein! En je hebt er echt tiet voor nodig…

Nou… ik heb echt tiet (80D)… ik wou dat ik er zou passen. :’)

Ik heb zelf 75D, en het lijkt net alsof ik een B-tje heb ofzo. Dusja het lijkt alsof je niks hebt. Maar toch vind ik het leuk staan :slightly_smiling_face:

Ik heb vorig jaar zo’n gelijke bikini gehad!
Maar dan met een andere print. Ik had mijne in winkelcentrum centrO in Obberhausen gekocht. Dat ligt wel in Duitsland. Maar ik kocht heb daar bij Miss etam. (nee, niet die miss etam die we in Nederland kennen!!)
xx