Bandeau bikini, kan je ermee zwemmen?

oke thanks,

meer??

ja ik heb hem in het cerise besteld ofzo xd
maar deze foto was duidelijker :sunglasses:

ik ben ermee naar het tikibad geweest, en in elke glijbaan bleef hij eigelijk wel goed zitten :slightly_smiling_face:
alleen je moet er niet mee van een duikplank springen ( tenzij je iemand wil flashen )

Toen ik las: “kan je ermee zwemmen?” Was het eerste dat ik dacht: Duh, waar zijn bikini’s anders voor gemaakt?! ;p
Maar even OT: Ja, natuurlijk kan je ermee zwemmen!

Ik heb net ook zo’n bikini gekocht, en ik denk wel dat je ermee kan zwemmen.
Toen ik hem paste, zat hij redelijk vast dus ja. :slightly_smiling_face:

Bij mij valt alles eruit in zon bikini.
En dat is echt kut want ik vind ze super leuk.
Ik denk dat als je niet al te grote boobies hebt je er best mee kunt zwemmen.

Ja dat kan. Met wilde glijbanen wel een beetje oppassen ;]

meer?

ik heb nu 75A, zou maat 36 voor het topje dan goed zijn?

Lijkt mij wel =)

Hee,
Ik wil ook zo’n 1 gaan kopen maar ik weet niet of die bij mij blijft zitten?

Mijn cupmaat is namelijk D/C 75? Iemand enige idee?

ik wou eerst ook zo’n bikini maar heb ik toch maar niet gekocht omdat ik bang was dat ie niet goed zou blijven zitten als ik ga zwemmen :stuck_out_tongue:
ik heb daarom laatst een nieuwe triangel gekocht, maar k vind die bandeau bikini’s nog steeds leuk, maargoed.

oo die heb ik in het triangel gekocht… maar ik denk dat je er echt wel mee
kan zwemmen hoor, bij een triangel kan die natuurlijk ook opzij schuiven.

vandaag naar het tikibad geweest in zo’n bikini. ging goed hoor, soms alles weer even op z’n plaats zetten… maar hé… dat moet bij elke bikini.

Success!

Hmm, de meningen zijn erg verdeeld. Was er zelf ook benieuwd naar.
Denk dat het toch best wel onpraktisch is, gezien ik de halve zomer altijd op een surfplank sta.

Heb er wél een besteld.
Is het niets heb ik nog 4 andere triangelbikini’s =)

dit topic is al een jaar oud. maargoed ik heb precies dezelfde bikini,ja je kan er mee zwemmen, nee beter niet duiken. vorige zomer in turkije dook ik, kwam ik boven bleek dat ik in mijn blote tieten stond omdat mijn topje tijdens het duiken was afgezakt. niet leuk

Ik vind de “standaard bandeau” juist niet zo mooi en dit soort wel (okee, deze met de lichtblauwe streepjes is niet echt mn smaak, maar goed, t gaat om t model!).
K heb een leuke van new look.
Maar t lijkt mij idd dat je daar natuurlijk wel mee kan zwemmen, als je de goede maat hebt! ; ) (Vind het idee van “zon-bikini’s” een beetje vreemd. Heb je het warm, moet je om gaan kleden of zo?).

Ik kan het NIET. Ik had er vorige zomer een gekocht, heel mooi, maar wat een rotding.

Oh makkelijk!
Ik had er 2 jaar terug 1tje en die zakte evenhard wel/niet af als een normale bikini! (niet bij het zwemmen, wel als je van de glijbaan gaat of op de glijbaan afgaat met stunten)

Mijn ‘normale’ bikinitop verschoof al de hele tijd, dus bandeau lijkt me echt een nachtmerrie.