Bandeau bikini, kan je ermee zwemmen?

Hallo! Ik heb net deze bikini besteld;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/03/25/1237988462-340.jpg

zoals je ziet is het een bandeau bikini, ik had een vraagje
kan je er mee zwemmen, zonder dat het topje eraf gaat ofzo :stuck_out_tongue: ?
of is het meer een zon-bikini?

alvast bedankt,

xoxo Kristel

dat vroeg ik mij dus ook af.

Ik vind hem mooi, maar hij leek mij inderdaad niet zo praktisch.
Up dus =)

ik heb er ook 1 van de h&m gekocht, en ben er eens mee gaan zwemmen (in een gewoon zwembad weliswaar) hij blijft redelijk goed zitten, alhoewel je hem wel af en toe goed moet trekken :wink:

meer ?

nou jaa ik had um vorg jaar al
en bij mij bleef de boel gewoon op zijn plek hoor haha xD
als je maar niet te wild doet …
en ik had vroeger bij die gewone bikini`s ook altijd dt ze om hoog kropen als je een bometje maakt of zo …

maar opzich blijft alles gewoon zitte

jaa zelfde

en ik heb die ook die jij hebt besteldd

Ik heb ook zo’n bikini en hij blijft bij mij beter zitten dan zo’n bikini met driehoekjes

ik heb hem gepast in de H&M
Hij zit erg lekker vind ik xD én hij bleef goed zitten hoor, maar ik weet niet wat er gebeurd als je in het water gaat :stuck_out_tongue:

ik vind juist dat zo’n triangel bikini zo onpraktisch is
ik heb ook niet heel veel tiet dus ja dan schuift het wel sneller omhoog xD

Ik heb ook een badeau bikini, niet van de H&M, maar daar moet je echt niet mee gaan duiken of in het water springen als je hem niet vast houd, want dan verschuift ie. Maar dat kan ook gewoon aan het model van mijn bikini liggen , hoor.

oke thanks =D
Niet dat ik straks heel blij in het water spring, en dat dan iedereen het kan zien :stuck_out_tongue:

ik denk dat deze bandeau bikini top veel beter is dan de jouwe om mee te zwemmen als jou bandjes ook zo zaten, hoef je het niet telkens op te trekken :slightly_smiling_face:

kijk maar op deze link: http://z.about.com/d/teen…ryCloth_BandeauBikini.jpg

ik heb precies het zelfde model, alleen ik denk dat de omtrek veel uitmaakt
mijne zit vrij stra, dus ik denk niet dat hij veel omhoog gaat (:

zulke vind ik afschuwelijk :stuck_out_tongue:

Ligt er toch net aan hoeveel je hebt en hoe de bikini bij jou zit. Das toch voor iedereen anders…

als je niks heb lijkt me een bandeau echt lelijk staan xd
maarja, ik zie wel :grinning:

Ik heb er zelf ook een paar, maar als je hem gewoon koopt met de goede maat, LEES: niet te klein ! Dan kan hij gewoon niet afzakken/verschuiven whatever omdat het gewoon goed zit. Ook niet met duiken, want ja, het zit gewoon goed :wink: Bij mij dan.

die heb ik! (:
aan de binnenkant zitten er een soort van randjes ‘‘rubber’’ zodat het goed blijft zitten en gewoon op de goeie plek (: je broekje zakt toch ook niet af :$? dus waarom dit topje wel?

x

ik heb er ook zo een…
een thuis hebben we soon jaqouzzi ding
en hut blijft goed sitte al moet j wel sorgen dat hut gewn sker een goede maat is. !!! anders blijf j besig… verder goed te doen als moet j af entoe een betje goed trekke…
veel succes er mee;)

Jaaa, je kan er echt wel mee zwemmen hoor, met zo’n bandeau!
Je moet er niet mee gaan duiken ofzo natuurlijk, maar dat moet je ook niet doen met een gewone bikini… Bij de meesten zitten er inderdaad speciale (rubber) bandjes zodat 'ie goed op z’n plaats blijft. Ik heb dezelfde bikini besteld in een andere kleur trouwens, haha!