Band nodig ?

Heb jij binnenkort een superfeest alleen heb je nog geen muziek geregeld. En woon jij meer in het zuiden van Noord-Brabant. Dan heb ik een supertip. Namelijk een vriendin en mijn vriendje en nog wat mensen hebben een band. Ze willen graag meer optreden en ze zijn totaal niet duur maar wel erg goed. Je kunt zelf wat liedjes opgeven. Lijkt je dit wat mail me dan even. De meeste wonen rondom Eersel maar het is geen probleem om richting Eindhoven te rijden.

Liefs♥

Fab.

Lijkt me niet dat hier een apart topic voor nodig is?
En zo wel, dan zou ik relevante informatie geven want nu weet nog niemand iets.
Wél kan ik, eventueel, als je me de naam van die band geeft en wat materiaal (eventueel via youtube oid.) een artikel plaatsen op mijn blog. Ik heb namelijk een maandelijkse blogpost met nieuw nederlands talent. Hiervoor beluister ik veel nieuwe nederlandse artiesten, de beste kies ik vervolgens uit. Mocht je dat willen kan je me mailen op maartjesmusic@gmail.com

Oh sorry ja dat snap ik, ik dacht dat er toch niet iemand zou reageren maar ik kon het proberen. Ik zou het heel fijn vinden als we het op je blog konden zetten maar ze hebben niet echt een goed duidelijk filmpje haha :slightly_smiling_face: Ik zal je mailen als het zou kunnen oke ??

liefs♥