Bam, en toen kwam de schok...

Everything’s changed. Maar wegens privacy toch even weggehaald :wink:

Die dingen gebeuren nou eenmaal, jouw prins komt heus nog wel (:

hoe oud ben je? ik vraag het me gewoon af hoor :stuck_out_tongue:

Pff… ik weet het. Maar hij gaf mij zo het gevoel dat ie ook wat in mij zag.
En ik ben 16 :wink:

Als je hem echt heel leuk vind denk ik dat je beter even afstand kan nemen, al helemaal nu hij opeens iemand anders leuk blijkt te vinden.

Some boys are just one big ass (:

Hij ziet jullie relatie als goede vriendschap, jij zag het op een ‘relatie’ relatie manier zeg maar.

Jou jongen komt heus nog wel :slightly_smiling_face:

Soms zijn jongens gewoon zo moeilijk te begrijpen he. Ik hoop gewoon dat ik een beetje snel over hem heen kom, want ik zou het wel zonde vinden om onze vriendschap ook nog kapot te laten gaan dan. Hij is namelijk wel gewoon een goede vriend van me geworden (:

Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zodat je niet aan hem hoeft te denken enzo!
Al denk ik wel dat je beter afstand kunt nemen!

Ik weet hoe je je voelt.
Ik heb ongeveer hetzelfde mee gemaakt, lange en diepe gesprekken, beetje flirterig… Ik dacht echt dat het wederzijds was! Toen hij uiteindelijk uit mij wist te wriemelen waar ik al die dagen mee zat vertelde hij dat hij mij niet leuk vond op die manier… Was best wel een klap…
Ik ben verder gegaan met mijn leven maar afscheid nemen van hem kon ik niet. En tot nu toe geen spijt van gehad want hij veranderde op wonderbaarlijke wijze van gedachte en nu zijn we al twee maanden gelukkig samen (:

Ik wil je geen valse hoop geven, maar om nou te zeggen dat niemand op je valt is overdreven en daar help je jezelf niet mee. Think positive and everything will be alright!

Succes er mee!

dubblepost

Aj, ik ken dat gevoel :’)

Ga inderdaad leuke dingen doen. Probeer hem uit je hoofd te zetten!

Maar zou het niet kunnen dat hij dit doet om jouw reactie te meten? Het zou echt dom van hem zijn, maar het lijkt me niet onmogelijk.

Nou, was het maar zo. Dat is het niet. Hij zei de naam, vertelde dat zij hem ook al leuk vind, hebben al een aantal keer afgesproken, heeft dr ouders al ontmoet. En tot overmaat van ramp zei hij dat hij haar eigenlijk alleen nog maar hoefde te vragen en dan zouden ze iets hebben :confused:

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :slightly_smiling_face:
Op de een of andere manier heb ik mijn verdriet/woede omgezet in motivatie (wat niks met hem te maken heeft voor de rest ;p) om gezonder te gaan leven, sporten en beter mn best te doen voor school gheghe :grinning_face_with_smiling_eyes:
Het contact kán ik niet verbreken! Want naast dat ik hem leuk vind, is het ook gewoon een goede vriend. Het zal de komende tijd misschien wat minder/oppervlakkiger worden maar ik ga mn best doen om erover heen te komen (:
Thanks meiden!

Goed dat je zo je verdriet/woede om kan zetten :slightly_smiling_face:.
En ik snap dat je het contact niet kunt verbreken, dat hoeft ook niet. Gewoon vrienden blijven, maar pas wel op dat je geen valse hoop krijgt, dat kan (in de meeste gevallen) alleen tot teleurstelling leiden!

Pff, ik ken het, en uiteindelijk bleek dat die jongen mij eerst leuk vond.

Zet je er over heen, ga leuke dngen doen, kom andere leuke jongens tegen! Jou tijd komt nog wel!