Bam, ballen weg.

of dit:

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5021964_700b_v1.jpg

zonder dat laatste natuurlijk haha
like seriously, welke hetero jongen hoort liever wat je denkt, dan dat hij je borsten ziet.

en;
zoveel lobbi voor jou <3

dat is al vreselijk als meisjes het doen.

Hahahhahaahah ballen weg dingen, geweldig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het zal je misschien verbazen, maar er zijn jongens die daadwerkelijk meer geven om de inhoud dan om het uiterlijk

oh en witte blackberry’s en horloges.

een jongen ziet denk ik toch liever je tieten.

^^
:3
^___^
:'D
hihi

Nee niet alle jongens.

jaa dat ‘hihi’
of als ze ‘omg’ zeggen.

Waarom worden jongens altijd zo oppervlakkig neergezet. Iedere jongen is anders, dus nee niet alle jongens zien liever je tieten. Ze willen ook wel meer dan alleen tieten. Je moet ook met iemand kunnen praten/een klik hebben.

" :$$$$$ "

Mijn vriend, hahaha.
Hij gebruikt in elke zin een smiley.
Hij zegt wel eens hihi.

Maar verder stoor ik me daar niet aan, sowieso is mijn vriend echt geen macho type ofzo :cold_sweat: Als hij me foto’s van puppy’s stuurt doet hij dat alleen omdat hij mijn blije reactie leuk vindt, haha. Dit klinkt heel klef en ballen-weg, maar hij is iemand die best wel over z’n gevoelens kan praten en mij ook meestal begrijpt.

Oooh wacht, het enige waar ik me echt kapot aan erger is als hij zeurt dat hij zooo moe is enzo. Of dat hij niet de kou in wil op z’n fiets. In mijn ogen moet een man sowieso niet teveel zeiken over dat soort dingen, maar sommige mannen doen dat echt al heel snel.

Dat.
Mijn vriend zeurt dan dat ik maar moet komen, maar als man zijnde ga je toch gewoon een keer met de fiets ipv de auto? Dat heb je toch voor je meissie over?

Dat is wel heel erg oppervlakkig zeg… Natuurlijk vind een jongen het mooi wanneer je borsten hebt, maar als hij dat liever ziet dan wat je denkt, zou voor hem daar de deur wezen bij mij. Een jongen moet je leuk vinden om wie je bent, dus ook wat je denkt.

Teveel persoonlijke (emotionele) details op social media gooien. BAM BAM BAM BAM BAM, ballen weg.

Dit topic leest mijn gedachtes echt. Ik vind het zó’n enorme afknapper als een jongen veel van de bovengenoemde dingen in dit topic doet.

dit vind ik een heel grappige, je moet me kennen om te weten waarom :’)

Ooooh dit zo erg! Mijn vriend is 22 maar hij laat zich door zijn vader op t station afzetten (5 minuten) fietsen omdat het te koud is of hij geen zin heeft. Je krijgt die jongen met geen mogelijkheid op een fiets, hij doet alles met de auto. Dodelijk irritant.

Dat van social media ben ik het ook mee eens. Ik heb een jongen op fb die alleen maar zeurt dat hij werkloos is en het zware tijden zijn en hij een nieuwe start wil maken. Hij what’s appt ook continu foto’s van zichzelf naar me, zonder dat ik daarom vraag of we überhaupt met een gesprek bezig zijn. Zijn favo foto’s om te sturen zijn degene waarop hij schuin naar de zijkant kijkt.

Andere social media irritaties: met mijn allerliefste meissie in mijn armen lekker filmpje kijken op de bank. Love you so much sweetie!

jongens die constant op twitter/facebook zetten dat ze voor altijd “forever alone” blijven… BAM BALLEN WEG!