Bam, ballen weg.

Er zijn een aantal dingen waarvan ik vind dat een jongen dat gewoon lekker moet laten. ‘Bam, ballen weg’-dingen noemen mijn vriendinnen en ik dat. Voorbeeldje: je bent aan het whatsappen met een jongen en je maakt echt een dolkomische opmerking. En dat ie dan ‘hihihi’ terugstuurt. ‘Hahaha’ was prima geweest, ‘hihihi’ is een ballen-weg-ding. Zo heb je ook nog het ‘=$’ gebruiken en ‘is gucci’ of ‘ciao ciao’ zeggen. Kortom, dingen die een jongen of man totaal niet mannelijker maken maar juist het tegenovergestelde doen.

Weten jullie nog meer bam-ballen-weg-dingen?

xoxoxo

Oh dat vind ik zo erg hè, haha.

Zo even weet ik geen ander bam-ballen-weg-ding, tho. :stuck_out_tongue:
Of.

:3

… wat erg.

Er was ooit een scharrel van mij die me altijd ‘parel’ noemde, got wat vond ik dat gruwelijk klinken altijd

:’) en :'D
Dat vind ik echt meisjes dingen…

Ohja ik ken ook zo’n jongen! Die altijd Hihihi en :blush: heel vaak achter een zin heeft staan. Laatst heb ik er wat van gezegd want ik irriteer me daar heel erg aan.

HAHAHAHA jouw titel. :beer:

Maar goed, woorden als G.

De wiskunde leraar stond iets op het bord te schrijven,
toen zei een jongen uit mn klas die voor me zat over de leraar;
‘hij heeft een dikke kont.’
hij zat dus naar de leraar zn kont te kijken.

ookeeeee dan.
bam ballenweg.

OH ik weet er nog een! Als een jongen opeens een soort babystemmetje opzet als ie lief tegen je praat. Sorry hoor, maar: bam ballen weg.

Dat hihi en :blush: is idd vreselijk!

Ik vind ‘vrouwtje’ over een meisje zeggen ook vreselijk!

die hihi, inderdaad!

soms wel schattig, maar toch iets meer voor meisjes…
ook mogen zn bamballenweg als hij weer over dat hikdjfojsdofja voetbal begint :ssss

Een jongen die plaatjes van kittens of andere baby dieren stuurt.
Met de tekst: Aaawh

Bam ballen weg!

Haha zo herkenbaar!
Ik kan er ook niét tegen als een jongen ‘hai’ zegt. Argh!

HAHAHAHAHAHAHAHA

hahah ja idd het aaawh, zeggen bij kattenplaatjes. :’)
een vriend van mij doet dat en dan denk ik van; jongens horen dat niet te zeggen :hammer:

^^

dat dus…

I love you bby muajh xxxx

En dat geslijm

Hahahaha toen ik deze titel las dacht ik even dat je de ballen van een jongen/je vriend afgehakt had xD

OT: ik weet even niks xd ook hihihi denk ik!

Ly

Of als ze zeggen dat ze houden van romantische films en dan een traantje wegpinken

BAM, ballen weg