Balmain schoudervullingen

Heey,
Ik vroeg me af of iemand wist waar je van die puntige schoudervullingen kan vinden?

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/4/12/media_xl_892317.jpg

Groetjes Evelien

ehms, ik zoek topic?

h&m, zara, river island etc. hebben volgens mij meer dan genoeg truitjes/jurkjes met dat soort schouders.

Ik bedoel dan losse schoudervullingen;) dus niet niet al in kleding verwerkt zit.

Xs

bij een oude oma winkel

Ehm, stoffenwinkel of stoffenkraam op de markt misschien?

idk, maar ze zijn leuk!

hey naamgenoot

ik denk idd op de markt enz.

Ik heb er ook naar gezocht en kan alleen maar de basics vinden. Wat misschien wel wil helpen is om meerdere schoudervullingen op elkaar te naaien. Ik wilde het nog uitproberen, maar ben er nog niet aan toegekomen. :slightly_smiling_face: [En als je ze een beetje bijknipt zodat het mooi overloopt, en dan ergens in naait, krijg je misschien hetzelfde effect… Maarja… Misschien ook niet :wink:]

de vroegere lose schoudervullingen, mijn moeder had ze nog liggen, in een koker en die heb ik in een blazer genaaid (of nou ja mijn oma heeft het voor me gedaan^^). maar die vulling waren echt al dik 20 jaar oud! dus probeer het aan je moeder/tanten/vriendinnen van je ma/oma te vragen of tweedehandwinkels?

Bedankt voor jullie reacties ik heb al jullie suggesties al geprobeerd maar nog zonder succes =(
Maar @Spoonk ja ik ga dat denk ik ook maar eens proberen;)

Xs

verschrikkelijk

ot: nee weet ik niet

up voor jou (en mij want ik wil het ook weten haha)

knip een tennisbal door de helft, naai hem in je blazer

Dat moet er vast heel stom uit zien :'D

In een naai/borduren winkel