Balmain extensions

Hallo, zoals je misschien kan zien (weet ik namelijk niet), ben ik nieuw hier. Ik weet niet of er al eerder een topic is geplaatst echt speciaal voor balmain haar extensions.

Ik was nieuwsgierig of meiden hier ervaring hebben met dit merk extensions. Ik heb namelijk de flip in extensions van balmain besteld bij een kappers winkel. Ik zelf heb geen ervaring met dit merk en ook niet met flip in’s.

Ik heb alleen wax extensions gehad wat mij toch achteraf erg tegen is gevallen.

Is balmain echt 100% echt of synthetisch of half om half? Ik heb me eigenlijk niet verdiept in de extensions toen ik ze had besteld.

Graag hoor ik jullie mening! Alvast bedankt

Staat zoiets niet aangegeven op de site waar je het hebt gekocht?
Anders zou ik gewoon even naar de site van Balmain gaan en even je product opzoeken.

Meer kan ik helaas niet voor je betekenen.

Hoi Afroduck,

Bedankt voor je reactie! ik heb ze bij de kapperswinkel besteld ze hadden ze namelijk niet meer in de winkel, maar ik heb ook gekeken op de site, maar kan verder niet echt informatie vinden waar ik wat mee kan.

Balmain is volgens mij wel 100% echt haar. Ik heb zelf geen ervaring met flip ins, ik gebruik zelf de clip in extensions. :slightly_smiling_face:

ik weet niet zeker of balmain 100% echt haar is maar wat ik wel weet dat hun haarstukken erg mooi zijn 2 collega’s hebben van dat merk dingen gekocht (1 een klem met een haarstuk erop omdat zij erg kort haar had voor een feest) en 1 had clip-in gekocht bij hun voor op haar bruiloft en beide waren ze erg mooi

Balmain zit qua prijs/kwaliteit tussen het goedkope So-Cap en het duurdere Greath Lenghts in.

Maar het is wel echt human hair, dat heb ik van een winkel vernomen die dit merk los verkoopt.

balmain is opzich best wel goed als je ze maar niet te vaak gaat wassen…
dit is ook met so cap zo daar worden de extensions echt gewoon lelijk van…
ik heb losse waxjes gehad van balmain gehad maar die heb ik tevaak gewassen
waardoor ze uitvielen om de dag… maar met flip in hoef je hem maar 1 keer in de
maand te wassen klinkt misschien vies maar de haren worden niet vet enige
is dat ze misschien wat gaan ruiken dan kun je ze ffe buiten laten luchten haha
ik heb ze ook geverfd en de kleur was helemaal gelijk dus ik neem aan dat het
dan allemaal echt haar is anders kleuren ze niet! suc6!xx