Balletoefeningen

Ik wil graag na de zomervakantie weer beginnen met ballet en daarom zou ik graag wat balletoefeningen thuis willen doen.
Ik heb alleen geen idee wat ik allemaal kan doen dus mijn vraag is of iemand een paar oefeningen weet die ik op mijn kamer kan doen.
Alvast bedankt x

ballet is voor iedereen
en misschien vind je nog wat op youtube!

Ik zou als ik jou was niet te veel oefeningen doen, hierdoor kan je jezelf heel snel foute dingen aanleren.
Daarbij verleer je ballet -als het goed is- niet zo snel :wink:
Vooral in vorm blijven is belangrijk!

Je zegt ‘Ik wil graag na de zomervakantie WEER beginnen met ballet’ dat betekend dat je al eens eerder op ballet hebt gezeten, dus dan kan je toch gewoon de oefeningen doen die je toen op ballet deed? Ik zou jezelf in ieder geval niet teveel nieuws aanleren, misschien oude dingetjes wat uitbreiden, maar zorg ervoor dat je jezelf niks fouts aanleert want dat is moeilijk weer te corrigeren…
Voor de rest kun je inderdaad op youtube kijken, daar staan genoeg filmpjes ;p
Ik hoop dat je hier toch nog wat aan hebt
xxx

@Colala bedankt voor die site, ik heb er echt veel aan!
@WalkingPicture ik heb ballet gedaan toen ik 5 was, maar de lerares stopte ermee toen ik ongeveer 7 was en toen heb ik het niet meer gedaan, ik ken wel nog een paar pasjes maar veel zijn het er echt niet, ik ben namelijk best veel vergeten (ik ben nu 14, dus dat ik best wel een tijdje geleden dus dat ik op ballet zat)
Bedankt voor de tips iedereen! x