Balletkleding

Hee!
Ik zit sinds kort op klasiek ballet. Nu wil ik zelf schoenen en een pakje gaan kopen, maar hebben jullie misschien advies welk merk ik het beste kan kopen enzovoort? Hoe duur is het zo ongeveer?
En weet iemand een goede winkel in de buurt van Den Haag/Voorburg/Rijswijk/Delft?

Thanks!

Ik heb er niet veel verstand van ofzo, maar er is toch zon merk?

Papillon ofzoiets? zou dat kunnen?

uhm. ja papillon is wel een goed merk!
heb ik mijn eigen pakje ook van.
hoe duur het is weet ik zo niet, maar ze zijn wel behoorlijk duur vond ik toen.
& wij moeten ook een roze panty hebben.
ik weet niet of jij die ook moet hebben?
en ik geloof dat er in Den haag een papillon winkel is.

Volgens mij heb ik nog zo’n papillon pakje liggen! (een zwarte)

En die gebruik ik niet meer, dus als je er meer over wilt weten stuur maar een note!

Je zult waarschijnlijk een roze panty moeten hebben, vooral als je op spitzen danst? Ik draag er gewoon een zwart shortje van de hema bij en een zwart topje. Maar als je wat serieuzer klassiek ballet gaat doen, zou ik wel naar een speciale winkel gaan ja. Ik zou er gewoon vragen wat het meest gedragen wordt.

edit: in deze winkel hebben ze vast wel wat je zoekt:
http://www.goudengids.nl/…-Dance/NL_1715304_50.html

Papillon is idd een goeie winkel om je balletkleren te kopen, maar ik zou je panty’s in een goedkope winkel kopen, die gaan bij mij altijd heel snel stuk, vooral van Papillon :stuck_out_tongue:

Ik koop ze altijd via internet, behalve spitzen. Ik doe dat dan hier:
http://www.dancingpinguin.com/

(klik dan op de pinguin.)
Goede levering en niet duur.

1. En nooit spitzen online kopen! Nooit! Het moet goed passen naar je voet enzo. Is super belangrijk.

2. En ja pantys. Ik gebruik normaal 1 van de H&M maar voor optredens en examens gebruik ik er 1 met naad, die gaan jaren mee =)

xx

Ik zou op voorhand ook even checken welke kleur panty je moet hebben. Want in 1 dansschool dans ik met een roze, en in een andere moeten we een zwarte kopen.

bij mij vallen die maten altijd enorm klein uit.

Je hebt idd in Den Haag de Papillon, daar koop ik ook altijd mijn ballet spullen.

Ja we mogen het zelf weten, de meeste mensen hebben een balletpakje met daarover een strakke jogging/dansbroek (weetje wat ik bedoel?)

Bij ons moet je het pakje, de legging en de demi-pointes bij de balletschool zelf kopen. De pointes moet je zelf gaan kopen in een winkel. Die van mij zijn van het merk So Danca. Dat is niet het beste merk, maar met mijn voeten (die in alle andere pointes scheef staan) zijn dat de enige die passen. ^^

Hi girls,
Ik wil jullie allemaal uit de balletkledingproblemen helpen :wink: Sinds vorig jaar ben ik met een aantal andere mensen een online balletwinkel gestart. Alle medewerkers hebben in hun leven met ballet of ander soort dans te maken gehad, dus er is altijd wel iemand die verstand heeft van een specifiek onderwerp.

Als je iets nodig hebt: check www.balletkledingwinkel.com Spread the word… heb je suggesties of opmerkingen, mail me!

Reclame ^^

ik weet niet van welk merk mijn spullen zijn,ik heb ze gekocht via de balletschool,maar het pakje zelf kostte 30 euro en de panty 18… en de schoenen ook 17 ofzo dacht ik…

Toen ik nog op klassiek ballet zat, had ik alles van Papillon, incl mn spitzen. Ook panty’s enzo en die gingen wel lang mee bij mij?

Ik koop mijn balletkleding bij dancewears, maar is weet niet of er een in die buurt zit

Waarom een topic van vorig jaar?