ballet, stijldansen, tekenles & toneelles.

Ik wil volgend jaar op 2 van deze 4 dingen: ballet, stijldansen, tekenles, toneelles.
Ik kan alleen niet kiezen. Alle 4 vind ik even leuk!
Ik wil sowieso op dans.
Trouwens, ik kan niet op alle 4 de dingen ivm tijd en geld…
Ik zit nu net 1 jaar op ballet en ik vind het erg leuk en 't is goed voor m’n lenigheid e.d.
Stijldansen heb ik nog nooit gedaan. Maar, ik ben er wel héél benieuwd naar. Het lijkt me super leuk en 2 vriendinnen van me willen er ook graag op.
Verder houd ik ontzettend veel van tekenen en later wil ik ook Kunst & Cultuur (bij veel mensen handvaardigheid) docent worden.
En dan heb je nog toneelles. Ik ben dol op toneelspelen en het lijkt me echt super om toneellessen te nemen.
Wat zal ik kiezen?

als je handvaardigheiddocent wil worden zou ik voor tekenles gaan, later kan je nog altijd toneel gan doen hoor :grinning: en ik zou toch ook voor ballet kiezen, het is zo’n mooie dansstijl.

Ik zou zelf voor ballet en stijldansen kiezen.
Maar als ik jou was zou ik ballet en tekenles doen!

Als ik jou was zou ik voor ballet en tekenles kiezen!
Zelf zou ik voor ballet en toneelles kiezen.

ballet en tekenles !

Hmm moeilijk. Als je later een docent wilt worden van handvaardigheid enzo zou ik voor tekenen gaan. Maarja zo te zien vind je toneel en dans ook heel erg leuk. Ik zou persoonlijk voor tekenen gaan want het is iets voor later en dans en toneel is gewoon iets wat je leuk vindt om te doen, het bepaalt je toekomst niet echt…
Maarja dat is mijn mening. Zelf vind ik tekenen en toneelspelen erg leuk :]

Als ik jou was, zou ik op ballet blijven en dat goed doorzetten,
& tekenles nemen (:
Als je daar aanleg voor hebt?!

Tekenles! Ik doe de opleiding voor docent handvaardigheid/tekenen en weet dat het best goed van pas kan komen dan :wink:

Zelf zit ik al 7 jaar op stijldansen en ik vind het super leuk! Een groot nadeel is alleen dat je afhankelijk bent van iemand anders, namelijk je partner. Het is vaak lastig om een vaste partner te vinden en daarbij is het ook zo dat het kan zijn dat je partner slechter is dan jij. Ik ken ook veel mensen die hebben moeten stoppen met stijldansen vanwege het gebrek aan een partner.

Als ik jou was zou ik dus op ballet blijven en kiezen voor tekenen. Zo heb je toch dans en ook nog iets creatiefs.